• وبلاگ : گام آخر...
  • يادداشت : آقاي كيهان لطفاً هندوانه را ...!
  • نظرات : 6 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + شجاع 

    به نظر من، بيش از سيد حسن، بايد از سپاه و كيهان كه بيشتر در معرض خطر قرار دارند دفاع كرد.

    + ياري 

    آيا سردار جعفري نمي توانست سخنان دو روز پيش خود را در آن سخنراني جنجال ساز نيز بيان کند؟

    + تن 

    آقاي شريعتمداري ملاحظه نمايند که سايت نوسازي اگر منتسب به دولت باشد، به کسي هم که همسر او تنها تنها معاون وزير زن كابينه است، منتسب مي باشد.

    سلام و عرض ادب !

    مشكل ترين مشكل اين جاست كه هنوز برخي !! فكر !!!! مي كنند هر چه آقاي شريعت مداري و كيهان مي گويد - نعوذبالله - وحي منزلاست . دير زماني ست كه ديگر اين جناب و ديگر جنابان كيهاني - البته نه همه اشان كه در اقليت هستند - نه كه حزب اللهي كه معلوم نيست به كجا مي روند . هدف كه مصلحت شود جز اين نمي شود و خدا راه راست را به ما نشان دهد . خوب نوشته ايد و ممنون .

    + شجاع كيان مهر 
    مزخرف گويي هم خود هنري است است كه شما به حدّ اكمل از آن بهره برده ايد . سياسيت هاي آنان كه حامي شان هستيد كشور را به كثافت كشانده و شما هنوز حمايت مي كنيد.من در عجبم از ديني كه داريد و خدايي كه مدعي اش هستيد .
    + پروژه 

    آنچه که کيهان در اين چند روز انجام داد، يک پروژه بود و شايد آقاي شريعتمداري همه سرمقاله ها را (لااقل در ذهنشان) با هم نوشته باشند.

    - در يک موضعگيري عجيب، سرمقاله نويس کيهان مانند يک بازجو، فرمانده کل سپاه را وادار به پوزش و عذرخواهي مي کند. (کيهان 24 بهمن)

    - اهانت به حسن خميني بطور تلويحي به احمدي نژاد و حاميان او نسبت داده مي شود. (کيهان 24 بهمن)

    - روز بعد فردي به نام ع-الف که کيهان آن را دوم خردادي مي داند، محرک نويسنده مطلب نوسازي معرفي مي شود. (کيهان 25 بهمن)

    - روز پس از آن کيهان مي گويد افرادي به شخصي كه حرف اختصاري نام وي ع-الف است مراجعه كرده و ايشان را - که کيهان گفته در يک خبرگزاري کار مي کند و قطعا از اخبار نيز مطلع است - مصداق خبر كيهان مي دانند. (کيهان 27 بهمن)

    - ع-الف در تماس با کيهان، دخالت خود در تهيه آن مقاله را تكذيب مي کند. (کيهان 27 بهمن)

    - سخنان فرمانده سپاه سهوالبيان تلقي شده و از او عذرخواهي مي شود.( کيهان 27 بهمن)

    - کيهان پس از آن همه آسمان و زمين را به هم بافتن، مي گويد مگر واكنش در برابر اينگونه موضعگيري ها وظيفه قانوني موسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني(ره) نيست؟!( کيهان 27 بهمن)

    پيدا کنيد پرتغال فروش را!

    + رهگذري 

    جنگ زرگري جالبي بود. خسته نباشي سردار!

    سيد حسن نصرالله جنگ فرامرزي اعلام مي کند و "عزيز" ما خواستار گشادي دهانه اصولگرايي مي شود.

    ياد آقا رحيم به خير که در اوج دوم خرداد آنگونه موضع گيري کرد.

    به اصلاح طلبان بگوييد ديگر از سپاه نترسند؛ اما از بسيجي ها بترسند.

    بچه بسيجي ها يه پا کودتاشناس و کودتا خنثي کن هستند.

    جلو قاضي و ملّق بازي؟!!

    + ياسر 

    يادداشت امروز كيهان را ديديد؟!

    به آقاي شريعتمداري بايد گفت

    خود گويي و خود خندي عجب مرد هنرمندي

    يادگار امام کيست؟... يا چيست؟!

    سايت نوسازي متعلق به كيست؟

    http://cafeandisheh.blogfa.com/post-59.aspx

    سلام

    خيلي جالب نوشتيد. حرف دل خيلي ها_از جمله خودم_ بود.

    فقط يك چيز مي توان گفت:

    احمدي نژاد واقعا مظلوم است. و خدا همواره حامي مظلومان.

    يا علي

    + مسعود (مستعار) 

    سخنراني فرمانده سپاه در جمع دانشجويان بسيجي، سرمقاله کيهان و واکنش روز بعد جعفري را همگي بايد حلقه هاي يک سناريوي از پيش نوشته شده دانست. سناريويي که براي خفه کردن حاميان تندروي احمدي نژاد که در بسيج دانشجويي کم نيستند، نوشته شده بود. اختلاف فرماندهان سپاه با بدنه حامي احمدي نژاد در بسيج را همه مي دانند.

    شريعتمداري در قضيه بودار اهانت به نوه امام -که گويا دارند او را براي منصبي آماده مي کنند-، قيصريه اي را براي يک دستمال به آتش کشيد. اخبار ساعت 12 شب شبکه تهران خبر از بسته شدن سايت نوسازي(با ذکر نام) را مي دهد. آيا اين خبر مردم را تحريک نمي کند که ببينند چه اتفاقي افتاده است؟!

    همانطور که در يکي پيامها آمده، "کيهان امروز" برندگي و تأثيرگذاري "کيهان ديروز" که گويا بخاطر وجود برادر صفار و دشمن مشترک بوده است، را ندارد. حاميان احمدي نژاد هم که سايت و وبلاگ زده اند. به همين خاطر آنها بايد دست به چنين کارهايي بزنند.

    اين تحرکات "مديريت فضاي انتخابات" است؛ احمدي نژاد گفته که مي خواهد با مردم صحبت کند و آقاي شريعتمداري و جعفري نمي دانند که ايشان قرار است چه چيزي بگويد. موضع گيري هاي احمدي نژاد، مانند نامه به حداد و کاري که در ميدان آزادي انجام داد، غيرقابل پيش بيني و انفجاري و برخلاف تصويري که از او ارائه مي شود، زيرکانه است؛ لذا تا چند ساعت مانده به انتخابات هم هر اتفاقي ممکن است بيفتد؛ به همين خاطر بايد فضا را مديريت کرد و هر روز بساطي به راه انداخت. البته معلوم نيست استراتژي حاميان احمدي نژاد چيست. گويا دچار انفعال و به هم ريختگي شده اند.

    + زند 

    آيا کيهان امروز، محبوبيت کيهان دوره اصلاحات را دارد؟

    ناگفته ها

    سلام.من راستش اصلآ نمي دونم چه توهيني كرده اما اين بلوايي كه درست شده به نظر منم بو داره چون اين جماعت برا توهين قيام نمي كنن مثلآ اگه بگن سيروس ناصري ( اركان هسته اي قبلي) جاسوسي كرده بهشون بر نمي خوره چون اون رشوه گيره نه جاسوس اما اگه بگن موسويان جاسوسي كرده به همه بر مي خوره . باز تاكيد مي كنم من اصلآ نمي دونم چه توهيني شده اما به نظر منم بو داره اگه واقعآ توهين شده بيت امام و غير امام نداره .با اين تقدس بخشي كاري مي كنن كه حرمت امام به حرمت خانواده اش و بيتش گره بخورد.مگر حرمت نوح نبي رو با فرزندش مي سنجند؟؟!! ايام به كام.

    سلام
    عزيزم متاسفانه اشتباه مي کني چرا بااينکه تازه اولين نشانه هاي منطقي بودن جايزه دولت به شريعتمداري براي نقد منصفانه ديده شد اين طور نوشتي ؟
    سيد حسن اشتبه بزرگي مي کند ولي نوسازي و امثال آن اشتباهشان بزرگ تر است...

       1   2      >