• وبلاگ : گام آخر...
  • يادداشت : نامه‌اي براي جشن 60 سالگي آقاي گنده!
  • نظرات : 6 خصوصي ، 12 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    روز نكبت تسليت باد

    پايان كار اين پيرمرد هم مرگ است

    + واااااااااااااااااااااااااا 
    دقيقا. آخه مي دوني اين بچه هاي امير کبير بعد انقلاب از اسراييل وارد شدند.

    اينا تصلا ايراني نيستند. بعد انقلاب هم به دنيا نيامدند. همشون اعدام بايد کرد تا اسراييل حذف شه. اصلا اينارو واسه چي مي خواهيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وووووووو

    با سلام

    با پست جديد اورشليم و 60 سال جنايت صهيون به روزم

    + مازيار 
    کامنت با ربط (اسراييل )
    احمدي نژاد هنگامي که آرزو کرد اسراييل نابود شود به ياد نداشت تنها حکومت خاورميانه که در آن احزاب آزاد و واقعي, دموکراسي پارلماني ( بدون شوراي نگهبان ) NGO هاي فراوان, مطبوعات آزاد ( بدون قاضي مرتضوي ) و قوه قضاييه مستقل از دولت را در کنار معيشت مقبول براي شهروندان خود تدارک ديده اسراييل است .
    به ياد نداشت رييس جمهور اين رژيم با شکايت يک منشي مجبور شد پست رياست جمهوري را پس از 16 سال رها کند .


    پاسخ

    خب معلوم شد كجائي هستي و از كجا مي‌آئي و چه مي‌خواهي... از همان اول مي‌گفتي...
    + مازيار 
    کامنت با ربط ( اسراييل )
    احمدي نژاد در آخرين اظهارات خود اسراييل را با الفاظي که در تاريخ ادبيات سياسي جهان سابقه نداشت "جنازه متعفن "ناميد . اسراييل از اعضاي جامعه بين الملل و عضو سازمان ملل است . سخنان احمدي نژاد اعتراض اسلووني را به عنوان رييس دوره اي اتحاديه اروپا به دنبال داشت . اسلووني اين سخنان را" غير متمدنانه " ناميد . احمدي نژاد چندي پيش نيز از سکته مغزي شارون اظهار خوشحالي کرده و آرزو کرده بود شارون نيز به در گذشتگان قبلي اسراييل در جهنم ملحق شود .

    پاسخ

    چه عجب داري حرف حساب مي‌زني! دارم اميدوار مي‌شود. اگر اين نشان از بازگشت تو به حق و حقيقت باشه جاي خوشحاليه...
    + مازيار 
    يک کامنت باربط ( نابودي اسراييل )
    به راستي سخناني که احمدي نژاد در باره نابودي اسراييل گفت جز اين که اسباب مظلوم نمايي بيشتر در اختيار اين رژيم گذاشت فايده ديگري داشت ؟ انکار هولوکاست که به گفته لاريجاني مساله ايست که تاريخ دانان بايد به آن بپردازند( از دلايل بر کناريش از نمايندگي ايران در مساله هسته اي توسط احمدي نژاد همين سخنان بود ) فايده اي جز دادن بهانه مظلوم نمايي به اسراييل داشت ؟
    پاسخ

    هميشه دروغ و تهمت و تخريب جواب نمي‌دهد...
    + مازيار 
    يک کامنت با ربط ( اسراييل و شوراي امنيت )
    شوراي امنيت بر اساس گزارش البرادعي قطعنامه صادر ميکند . البرادعي هم هيچ وقت "حقانيت " ايران را تاييد نکرده است و همواره گزارشهاي دو پهلو داده است .
    2 - در مورد جنايات اسراييل حق با شماست . چون آنهافقط به منافع ملي خود توجه ميکنند . البته قطعنامه هايي هم عليه اسراييل صادر شده است . از جمله در سال 79 شمسي .
    + مازيار 
    به مدير وبلاگ :
    اين که گفته اي آگهي صلواتي قبول ميکني شامل من و يه مسلمون هم ميشه ؟
    پاسخ

    آقاي مازيار! يك بار ديگر چهره زشت خودت را رو كردي! فكر كردي با تغيير اسم به سهيل مي‌تواني بيائي كامنت بگذاري! كامنتت را خصوصي كردم. خجالت بكش... ------- در ضمن هر كسي اگر آگهي‌اش ارزشي باشد مي تواند
    + مازيار 
    يک کامنت با ربط ( اسراييل ) :
    مطابق قطع نامه اي که شوراي امنيت در سال 1948 تصويب کرد کشوري به نام اسراييل در محدوده اي معادل نصف وسعت فعلي اسراييل به رسميت شناخته ميشود . بنابراين در بهترين حالت ميتوان اين کشور را به مرزهاي 1948 بازگرداند و صحبت از نابودي اين رژيم بي معناست .


    پاسخ

    كدام شوراي امنيت؟ همان كه با مشخص شدن حق بودن ايران در انرژي هسته‌اي باز هم عليه‌مان قطعنامه داد و عليه جنايات اسرائيل هيچ قطعنامه‌اي نداد؟ خودتان خنده‌تان نگرفت اين را نوشتيد؟
    + مازيار 

    اگر کسي بايد استيضاح شود احمدي نژاد است نه وزير بازرگاني . مطابق قانون برنامه 5 ساله توسعه تورم در سال 88 بايد در حدود 9درصد ميبود . با روي کار آمدن احمدي نژاد برنامه 5 ساله ( در مقابل ديدگان نمايندگان مجلس ) کلا و تعمدا به کناري نهاده شد ( هورا براي حداد عادل و باهنر )
    امروز تورم در ايران با تورم در گينه و اريتره برابري ميکند . فعاليت سود آور اقتصادي منحصر به ساخت مسکن شده است . نتيجه اش قيمت افسانه اي مسکن است . خسته نباشيد آقاي احمدي نژاد . آقاي خاتمي شما هم خسته نباشيد . شما هم در بي اعتنايي به گسترش صنايع و حمايت از صنعتگران کارنامه درخشاني داريد .

    پاسخ

    به قول يك وبلاگ نويس : چقدر پول مي‌گيري كه بي‌امان مي‌آيي و در اين وبلاگ كامنت مي‌گذاري و فضا را متشنج مي‌كني؟ به هر حال از اين به بعد هر كامنتي از شما كه به مطلب ربطي نداشته باشد را خصوصي مي‌كنم. اين هم آخرين اخطار بود. به رفيقت يه مسلون هم سلام برسون!
    + يه مسلمون 
    شما بودي که ميگفتي جناح نداري؟ يادته نوشته بودي:
    كدامين گزينه نشان از وجود يا نفوذ مافياي سياسي اقتصادي در مجلس شورا مي‌باشد؟
    - درخواست نمايندگان براي رسيدگي به سخنان خلاف خاتمي در ديروز و سپس پس گرفتن آن(!) در امروز

    بي صبرانه منتظرم پستت رو با همين لحن، در مورد پس گرفتن استيضاح وزير بازرگاني بخونم.
    پاسخ

    هم از اخبار عقبي هم مطالب من رو نمي‌خوني و هم پردازش اطلاعاتت كمه! منتظر باش!
    + مازيار 
    براي ديدن آنان که خشونت ورد زبانشان است لازم نيست تا اسراييل برويد . عکسي از عبدالله سلطاني ثاني 26 ساله عضوفعلي هيات مديره پلاسکو کار و يار غار مهرداد بذرپاش در حال ضرب و جرح مخالفانش در دانشگاه منتشر شده است . وي با توصيه بذرپاش به اين سمت برگزيده شده است . احتمالا مانند بذرپاش با سهميه ايثارگران وارد دانشگاه شده است .( بذرپاش فرزند شهيد است ) اکثر اين جماعت اهل درس خواندن نيستند . لينک عکس : www.autnews.info


    پاسخ

    باور كردن خبرنامه‌هاي انجمن اسلامي و خبرنامه اميركبير همانقدر خنده‌داره كه باور كردن مشروعيت اسرائيل