سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
 

از فید دنبال کنید

     | بلاگفا همچنان فقط وبلاگهای ضد اخلاقی و ضد اسلام را فیلتر نمی‏کند |

در راستای ماجرای اعتراض به مدیریت سوء بلاگفا که فضائی امن را برای دشمنان مردم و اسلام بوجود آورده از همه دوستان می‏خواهم در حد توانشان دین را یاری کنند. این سایت که البته متاسفانه تعداد زیادی از وبلاگهای ارزشی را نیز ساپورت می‏کند، همواره خط قرمز خود را فقط خود و دنیای خود می‏داند. با کوچکترین اعتراض در مورد توهین به دلیل خلقت دنیایشان یعنی ائمه اطهار علیهم السلام، فقط از زبان منطقی(!!!) زور و حذف استفاده می‏کنند و در یک جستجو به این مطلب در راستای انسانیت شیرازی و دار و دسته‏ی بلاگفائی برخوردم که خالی از لطف نیست.
مرگ بر همه دشمنان اهل بیت در هر لباس و رتبه و هر مسئولیتی که دارند و کاهل هستند در جلوگیری از بی‏احترامی‏ها...

فاوانیوز: سرویس وبلاگ بلاگفا حق انتشار نامه اعتراض به طرح ساماندهی پایگاه‌های اطلاع رسانی ایرانی را از کاربرانش سلب کرد.

به گزارش فاوانیوز، بر همین اساس امکان انتشار نامه‌ای که برای اعتراض به طرح ساماندهی سایت‌های اینترنتی طراحی شده است، از 420 هزار وبلاگ‌نویس گرفته شد.

بلاگفا که یکی از بزرگترین سرویس‌دهندگان وبلاگ فارسی در ایران است، با مسدود کردن امکان ثبت لینک سایت منتشرکننده این نامه (در بخش ارسال پست) امکان انتشار آن را برای بیش از 420 هزار عضو خود محدود کرده است.

سایت پرشین پتیشن که به انتشار نامه اعتراض آمیز اقدام کرده است، از جمله سایت‌های زیر مجموعه پرشین بلاگ به شمار می‌رود.
در همین راستا "علیرضا شیرازی" مدیر بلاگفا درخصوص محدود کردن امکان انتشار نامه‌ای که برای اعتراض به طرح ساماندهی سایت‌های اینترنتی منتشر شده است، گفت: "بلاگفا هرگز اعتراض مشخصی را برای کاربران خود که اکنون بسیار بیشتر از آن چیزی است که اشاره شده، مسدود نکرده است."

وی افزوده است: "درست است سایت‌هایی که ابزاری جهت تخریب بلاگفا و حتی دیگر سرویس‌های وبلاگ فارسی هستند و مدیران آنها در برخورد خصمانه خود با سایت از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند، به راحتی از کاربران بلاگفا و با استفاده از امکانات و ابزار سایت لینک مستقیم دریافت کنند؟"

شیرازی با تایید انجام فیلترینگ توسط سرویس دهنده بلاگفا دلیل آن را مخالفت خود با سایت اعتراض فارسی و مدیریت آن عنوان کرده است و تصریح کرد: تمامی اعتراضات کاربران را بر روی سایت مزبور فیلتر می‌کند.
این نخستین بار نیست که مدیر سایت بلاگفا نسبت به فیلترینگ سلیقه‌ای سایت‌ها و وبلاگ‌ها اقدام کرده است و مشخص نیست از نظر قانونی فیلترینگ سلیقه‌ای مدیران سایت‌ها تابع چه مقرراتی خواهد بود.

کاربران بلاگفا بارها مراتب اعتراض خود را در باره اقدامات مدیر سایت ابراز داشته اند بطوریکه تنها در سایت اعتراض فارسی پنج اعتراض به مدیریت علیرضا شیرازی با عنوان‌های "جنجال بر سر بلاگفا تا به کجا"،‌ "بلاگفا یک تفریح نیست، یک تعهد است"، "اشکالات بلاگفا را برطرف کنید"، "بلاگفا و پارسیک: پایبندی به فوانین و مقررات" و "بلاگفا نه" به ثبت رسیده است.

24 دی 1385 ساعت 11:28


| 87/1/7 | نظر شما برای این مطلب () | مهدی سعیدی |


می‌گوئیم

دوست دارم در گام آخرم او را ببینم، در خون خود بغلتم و در راهت جان خویش را فدا کنم...

...منتخب‌ها...


جستجو در آنچه گذشت
جستجو در سایر
یاران فانی
رجا نیوز
چهره بگشا ای نور مطلق...
خاک (محمد آل حبیب)
کجائید ای شهیدان خدائی
آیه‏های عشق...
تکلیف الهی
کبوترانه
پیام دل
خبرنگار فارس (حامدطالبی)
حریم یاس
سخنان مهجور حضرت روح الله
کجایید ای شهیدان خدایی
فدایی سید علی
جامعه سیاسی
هیئت مجازی علی جان
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
راز و نیاز با خدا
یک استکان چائی داغ
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مهر و وفا (محمد حیدری)
صور اسرافیل
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ...
حامی
از الف (بچه بسیجی)
جاکفشی (یک بچه بسیجی هیئتی)
رفیق گام آخر (تلخند سیاسی)
بالی برای پرواز (محمد حیدری-2)
احمدی نژاد FANS
یوسف
متیوپات...یک... دانشجو
شهسوار دل
وبلاگ بسیج basij
بوریا
جلوه گاه دنیای آبی

اطلاع رسانی

به گوگل ریدرتان اضافه کنید

تبلیغات هیئت مجازی علی جان

طرح هجرت از بلاگفا

آگهی صلواتی می‌پذیریم

نسخه گام آخر در ورد پرس

          436274بازدید
^بالا^