سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
 

از فید دنبال کنید

     | خسته نباشید به همه تلاشگران اصولگرا و اصلاح طلب |


در این دو روزی که توفیق نداشتیم(!) به مسائل سیاسی داخلی بپردازیم، اتفاقات جالبی افتاد که فرصت اشاره به آنها نیست...

واقعاً آدم شرمنده می‌شود. این همه وجدان کاری؛ این همه تلاش مستمر و همه جانبه؛ همه با هم دست به دست هم. واقعاً آدم از خودش خجالت می‌کشه... تا کی تنبلی؟ واقعاً اسوه‌های تلاش اینها هستند. الحق و الانصاف پولی که می گیرند حلال است. تازه مطمئناً کم هم هست. آن وقت می‌گویند ایرانی جماعت از زیر کار در می‌رود... از کار کم می‌گذارد... اینجاهاست که می‌بینی شعار ما می‌توانیم همه جانبه و از همه لحاظ نهادینه شده. آخه مگه آدم‌ها چقدر توان دارند که اینقدر در جاهای مختلف فعال باشند که اینها هستند. چقدر فکر می‌کنند و اهل تلاش هستند. بی‌خود نیست یکی‌شان فرار مغزها کرده رفته خارجه. آخه آدم باید یک خورده به خودش استراحت هم بدهد. اینجوری که تلف می‌شوید. مگر این چیزها چقدر ارزش دارد؟ آدم روزانه یک حرف را به شکل‌های مختلف دربیاورد و بزند هنری می‌خواهد که ما انگشت به دهان مانده‌ایم. بی‌خود نیست می‌گویند هنر نزد ایرانیان است و بس... دروغ نیست اگر بگوییم کاری که اینها می‌کنند در تاریخ بشریت بی‌نظیر است. حتی به نظر من از همه اینها مهمتر این است که با نظر مخالف خودت همنظر بشوی! تفرقه‌ها را کنار بگذاری و با کسی که تا دیروز به تو ناسزا(شاید هم سزا !) می‌گفته همراه شوی. بابا تو دیگه کی هستی...؟ خدا وکیلی انسان از خودش خجالت می‌کشد...

کی را می‌گویم؟ حق دارید. همیشه برای ما جا افتاده بود که در راه آرمان‌هایمان اینطوری جانفشانی بکنیم. مثلاً دفاع مقدس که برای خدا بود. همیشه برای یک چیزی بالاتر از خودمان این کار را می‌کنیم اما این روزها می‌بینیم که مخالفان و دشمنان دولت حزب اللهی نهم از اصلاح(افساد) طلب تا اصولگرا همه به هر طریقی که بتوانند علیه رئیس جمهور مکتبی و دولت حزب اللهی تلاش می‌کنند، یعنی حفط مقام و ثروت و خلاصه دنیای خودشان. البته این خدمت صادقانه برادران دوم خردادی از همان ابتدا مشهود بود و حرکت آنها در اصل به ریشه یعنی انقلاب است و به همین خاطر است که ارباب آنها یعنی بوش، از آنها حمایت کرده. اما گویا این روزها عده‌ای از به اصطلاح اصولگرایان هم که دارند فشاری به دمشان(!) در بعضی مراکز قدرت احساس می‌کنند و می‌بینند که زمان به چنگ درآوردن طعمه قدرت یعنی انتخابات ریاست جمهوری نزدیک شده تلاششان را نمایان کردند و بعضی مضاعف. از بی‌اعتقادی‌هایی که نسبت به حضرت ولی عصر روحی لتراب مقدمه فداه نشان دادند که به قول دکتر اگر قرار است مشکلات گردن امام زمان بیافتد باید این همه سختی و ظلمی که در جهان می‌شود گردن خدا انداخت تا دروغگویی‌هایی مثل توکلی و تهمت‌هایی که به رئیس جمهور خدوم نسبت می‌دهند. روزنامه‌هایی که دیگر پرده حیا را دریده‌اند و رسماً سخنان و شخصیت نماینده هفتاد میلیون ایرانی را به استهزا می‌گیرند و با دروغ و تهمت سعی در تخریب دارند. و دیگر همه سایت‌ها از آفتاب که رسماً با خبرهای که این روزها به نفع صهیونیست‌ها می‌دهد، کم مانده سالروز تاسیس اسرائیل را هم تبریک بگوید تا فردا و تابناک که دیگر لجن پراکنی‌ها و دروغ‌هایش حوصله آدم را سر می‌برد. از ابراهیم یزدی که گفته احمدی‌نژاد باید استیضاح بشود تا چند نماینده در مجلس که تکرار کردند. از حداد که رسماً وارد فعالیت‌های اجرائی شده، شمشیر از رو بسته و دارد به شکل کاملاً محترمانه‌ای به در و دیوار می‌زند که البته دلیلش را نمی‌دانم تا برادر قالیباف که اظهار نظرهای رسمی‌اش درباره همه‌جای مملکت فزونی یافته و خود را مانند بقیه همکاران در این راه موظف به انتفاد می‌داند. از مافیای عزیز (کارگزاران سازندگی سابق) تا سایت‌های زنجیره‌ای به اصطلاح اصولگرا که تیتر روزنامه‌های اصلاح طلب را آماده می‌کنند. از قدرت الله و پسرش در مجلس که خدا خیرش بدهد اسباب فرح ما را با حرف‌هایش جور می‌کند تا الیاس جان و حاج آقا مصباحی مقدم که همراه با همکارانشان در جبهه دشمن دیدند که از قافله تخریب و ایجاد بدبینی و فضای یأس و مخالفت با کلام رهبری دارند عقب می‌افتند.

خلاصه از اسرائیل و استرالیا تا همکاران داخلی‌شان همه با هم دارند شبانه روزی به شکل کاملاً محیرالعقولی برای زمین زدن منتخب صمیمی، پاکدست و مکتبی مردم ایران زمین تلاش می‌کنند. پولی که می‏گیرند این روزنامه‏چی ها و سایت‏چی‏ها که یکسان عمل کنند تا اربابانشان با خیال راحت در این مملکت خوش بگذرانند، حلال حلال است. نامردی است آدم این همه تلاش را ببیند(که البته بعضی‌هایش را نتوانی بگوئی) و خسته نباشید نگوید.

ما هم در این وسط خوشحالیم که رئیس جمهور ما یاد صاحب اصلی‌اش را فراموش نمی‌کند و می‌خواهد در خط رهبری باشد و همواره فکر و تدبیر و مشورت اوست که منشاء تصمیم گیری‌هایش است و آقا هم از او حمایتی می‌کند که چشم بقیه را کور کرده. مستضعفین را فراموش نمی‌کند و همیشه در بین مردم و مثل مردم زندگی می‌کند.

پینوشتـ.....................................................................................
به همین مناسبت جا دارد از آقای مازیار هم تشکری بکنیم...!


| 87/2/26 | نظر شما برای این مطلب () | مهدی سعیدی |


می‌گوئیم

دوست دارم در گام آخرم او را ببینم، در خون خود بغلتم و در راهت جان خویش را فدا کنم...

...منتخب‌ها...


جستجو در آنچه گذشت
جستجو در سایر
یاران فانی
رجا نیوز
چهره بگشا ای نور مطلق...
خاک (محمد آل حبیب)
کجائید ای شهیدان خدائی
آیه‏های عشق...
تکلیف الهی
کبوترانه
پیام دل
خبرنگار فارس (حامدطالبی)
حریم یاس
سخنان مهجور حضرت روح الله
کجایید ای شهیدان خدایی
فدایی سید علی
جامعه سیاسی
هیئت مجازی علی جان
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
راز و نیاز با خدا
یک استکان چائی داغ
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مهر و وفا (محمد حیدری)
صور اسرافیل
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ...
حامی
از الف (بچه بسیجی)
جاکفشی (یک بچه بسیجی هیئتی)
رفیق گام آخر (تلخند سیاسی)
بالی برای پرواز (محمد حیدری-2)
احمدی نژاد FANS
یوسف
متیوپات...یک... دانشجو
شهسوار دل
وبلاگ بسیج basij
بوریا
جلوه گاه دنیای آبی

اطلاع رسانی

به گوگل ریدرتان اضافه کنید

تبلیغات هیئت مجازی علی جان

طرح هجرت از بلاگفا

آگهی صلواتی می‌پذیریم

نسخه گام آخر در ورد پرس

          436348بازدید
^بالا^