سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
 

از فید دنبال کنید

     | وظیفه اصلی موسسه محفلی و رسانه مافیائی |


مدتی پیش با انتشار مطلبی پیرامون اختلاف فاحش میان دو نسخه متفاوت صحیفه نور و صحیفه امام، بعد از قضایای پیش آمده توسط آیات عظام(!) صانعی و هاشمی رفسنجانی که منجر به تحریف مشخص آثار امام شد، درصدد بودیم سکوت موسسه‌ای را که عنوان حفظ و صیانت از آرای امام را یدک می‌کشد و همواره در این گونه تحریف ها هیچ عکس العملی نشان نمی‌داد تا آنجا که بر عده‌ای امر مشتبه شده بود که نکند با ساختمانی خالی و تنها یک تابلو طرف هستند(!)، بشکنیم. خوشبختانه عده‌ای با توجه به مخالفت با رویکرد و تفکر عدالتخواهی و پس از انتشار نمونه‌ای از این تفاوت در تریبونی که به طرفداری از یکی از شعارهای حضرت امام یعنی عدالتخواهی مشهور است، نیاز دیدند که به انجام رسالت خطیر خود بپردازند(!). البته نوار ارائه شده به فرض صحت روزنه‌ای برای حقیقت‌خواهی پیش روی ما ایجاد می‌کند که البته همراه با قوی شدن شبهه محفلی اداره شدن موسسه امام است. تا آنجا که یک سایت منتسب به محافل بدنام و مافیائی اقتصادی در مطلبی که برای تبلیغ آن از عنوان دکتری یک شخص و میزان سواد و گذشته‌اش مایه گذاشته (در حالی که به فرموده امام میزان حال فعلی افراد است.) به دفاع از موسسه امام روی آورده و آنچنان به تبلیغ مطلب خود پرداخته که گویا در راستای همان معجزات سایتشان می‌باشد(!). همچنین با فرافکنی و تخریب که جز آن وظیفه‌ای بر دوش ندارد با تلاش برای انجام کامل و خوب یکی بزرگترین گناهان کبیره یعنی تهمت، این موج درخواست وظیفه از موسسه امام را قرین با هتاکی یک سایت در حد وبلاگ به نوه امام و ناشی از حرکت‌های محفلی وابسته به یک شیخ ساده‌لوح و پشتیبان فکری دشمنان مردم ایران قرار داد.

حال که اینچنین گرمای تابستان در وجود و فکر آقایان تاثیر گذاشته و جوششی هرچند نه از روی وظیفه اصلی که همان صیانت از آرای امام باشد بلکه از روی وظیفه‌ی اصلی‌ترشان یعنی مخالفت ضمنی با آرای امام و رهبری است(!) بوجود آورده خواهشمند است به وظیفه اصلی خود که به گفته نویسنده مقاله‌ای در سایت مذکور پشت اسم حاج احمدآقا پنهان شده، بپردازد. جا دارد که آقایان ابتدا درباره نامه محرمانه امام (که اگر چنین نامه‌ای وجود داشته باشد) که توسط دفتر هاشمی منتشر شد اظهار نظر قطعی بنمایند. آیا ادبیات به کار رفته در این نامه با ادبیات امام همخوان است؟ آیا استفاده از جملاتی مانند:« خداوندا در جهان شرک و کفر و نفاق در جهان پول و قدرت و حیله و دوروئی ما غریبیم...» با ادبیات امام سازگار است؟ عنوان کردن غربت حتی برای یک مسلمان هم ناپسند است چه برسد به عارفی واصل و حق مداری آشنا به سیاست. و از این جمله که در نامه یافت می‌شود. البته نکات این نامه جدا از انکار محسن رضائی برای ارسال نامه به امام و استقبال دشمنان جمهوری اسلامی در زمان تمدید تحریم‌ها از این نامه و استفاده رسانه‌هایی مثل بی‌بی‌سی برای اثبات تلاش ایران برای دست یافتن به بمب اتمی، می‌باشد. همچنین بد نیست این موسسه نظرات خود را درباره ادعاهای هاشمی رفسنجانی درباره حضرت امام عنوان بکند از ادعاهایی که در کتاب‌هایی مثل خاطرات ایشان شد، تا آن حد که در چاپ دوم این کتاب جمله‌ای درباره امام به خاطر فشار افکار عمومی حذف شد. و یا مصاحبه‌ی ایشان در کتاب هاشمی بدون روتوش. مثلاً اینکه در کتاب خاطرات هاشمی از امام نقل کرده بود که باید شعار «مرگ بر آمریکا» به تدریج حذف شود(!) آیا این در کمال منافات با نظرات امام نیست؟ آیا سکوت موسسه امام درباره نظراتی اینچنین یا اینکه امام در زمانی می‌خواستند رهبری را رها کنند و من به ایشان برای ادامه اصرار کردم، نیاز به مداخله موسسه امام برای حفظ حداقلی آبروی امام در برابر نفسانیات یک شخص را نمی‌طلبد؟ همچنان سکوت این موسسه را در برابر برخی نظرات صددرصد مخالف علنی و حتی آنچه که خود به عنوان صحیفه امام منتشر کردند، در برابر نظرات عجیب هاشمی شاهد هستیم. و یا سکوت شرم‌آور موسسه امام در برابر تحریف علنی سخنان حضرت امام توسط صانعی را به راحتی می‌توان فراموش کرد. آیا موسسه امام فرموده نظر امام را که من با هیچ کس عقد اخوت «نبستم» را به «بستم» تبدیل کرده؟! عقد اخوت با آقایان مذکور همچنان ذهن‌ها را بر محفلی اداره شدن این موسسه زنده نگه می‌دارد.

در آخر قسمتی از پایان وصیت نامه امام را با هم می‌خوانیم:

«... اکنون که من حاضرم، بعض نسبتهاى بى‏واقعیت به من داده مى‏شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود؛ لهذا عرض مى‏کنم آنچه به من نسبت داده شده یا مى‏شود مورد تصدیق نیست، مگر آنکه صداى من یا خط و امضاى من باشد، با تصدیق کارشناسان؛ یا در سیماى جمهورى اسلامى چیزى گفته باشم ..»

ما هم همچنان منتظر برخورد موسسه امام با فرمایشات(!!!) حجت الاسلام علی اکبر هاشمی رفسنجانی می‌مانیم. تا باشد که با برخورد با گفتمان شیوه نفسانی و ضد امام ایشان افراد کوچک دیگری چون یوسف صانعی جرأت تحریف و توهین به امام این امت اسلامی، که به فرموده خودش از ملت حجاز در عصر رسول خدا صلوات الله علیه و کوفه و عراق در عهد حضرت امیرالمؤمنین و امام حسین علیهماالسلام بهتر می‌باشد، را نداشته باشد.

و نیز یادآور می‌شویم تاکید مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد حضرت امام که همه را به خواندن و چراغ راه قرار دادن وصیت نامه امام سفارش کردند. باشد که با بکار بستن فرامین نائب امام زمان عجل الله فرجه مقابله با تخریب و توهین به حضرت امام و شخصیتشان متصدی پیدا بکند.


| 87/4/24 | نظر شما برای این مطلب () | مهدی سعیدی |


می‌گوئیم

دوست دارم در گام آخرم او را ببینم، در خون خود بغلتم و در راهت جان خویش را فدا کنم...

...منتخب‌ها...


جستجو در آنچه گذشت
جستجو در سایر
یاران فانی
رجا نیوز
چهره بگشا ای نور مطلق...
خاک (محمد آل حبیب)
کجائید ای شهیدان خدائی
آیه‏های عشق...
تکلیف الهی
کبوترانه
پیام دل
خبرنگار فارس (حامدطالبی)
حریم یاس
سخنان مهجور حضرت روح الله
کجایید ای شهیدان خدایی
فدایی سید علی
جامعه سیاسی
هیئت مجازی علی جان
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
راز و نیاز با خدا
یک استکان چائی داغ
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مهر و وفا (محمد حیدری)
صور اسرافیل
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ...
حامی
از الف (بچه بسیجی)
جاکفشی (یک بچه بسیجی هیئتی)
رفیق گام آخر (تلخند سیاسی)
بالی برای پرواز (محمد حیدری-2)
احمدی نژاد FANS
یوسف
متیوپات...یک... دانشجو
شهسوار دل
وبلاگ بسیج basij
بوریا
جلوه گاه دنیای آبی

اطلاع رسانی

به گوگل ریدرتان اضافه کنید

تبلیغات هیئت مجازی علی جان

طرح هجرت از بلاگفا

آگهی صلواتی می‌پذیریم

نسخه گام آخر در ورد پرس

          436241بازدید
^بالا^