• وبلاگ : گام آخر...
  • يادداشت : اسرائيليات ما و آيت الله العظمي صانعي!
  • نظرات : 3 خصوصي ، 96 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3   4   5    >>    >
     
    + عبدالله 
    من نمي خوام آقاي صانعي را با صدرالمتالهين وساير بزرگان مقايسه کنم ولي هر کسي که سرش به تنش مي ارزيده در دوره خودش از طرف يک سري جهال مورد حمله قرار گرفته. مگر همين امام خميني بزرگوار نبود که به خاطر دادن فتوا در مورد موسيقي و شطرنج ونظرات فلسفي وانقلابيشون مورد هجمه قرار گرفتند وکساني که امروز از اونها به نام مطهري دوم نام برده مي شود چه نظرات ناشايستي در مورد امام داشتند .من واقعا منصفين را دعوت مي کنم در آراي ايشون دقت کنند وبا ايشون آشنا بشوند واين قدر کوته فکرانه ونابخردانه با يک مرجع تقليد که اتفاقا مقلدين بسيار بسيار زيادي هم دارند روبرو نشوند .
    پاسخ

    نه... شما را به خدا مقايسه كنيد ... اصلاً چطوره توهين كننده و تحريف كننده به كلام امام را با امام مقايسه كنيد؟ هان! چطوره؟ در ضمن كسي كه همچين مقايسه‌ي دروغيني بكنه از دروغ گفتن و تهمت زدن به بقيه هم ابائي نداره... در مورد بسيار زياد هم يك كلمه كافيه: زرشك...
    + صادق 
    اولا بي سواد خودتي و اون محسن يوسفي و همه اونايي که مغزاي مريضي مثل شما دو موجود دارن!!!!!!!!!!!دوما:شما در برابر يه فتواي کوچک اين طوري جبهه گرفتي پس وقتي مهدي بياد با اون اسلام جديد چه بلايي سر اون ميخواين در بيارين نکنه به اونم ميخواين بگين عامل استکبار و شايد بگين افساد طلب هست ولي مگر خود خدا بداد مهدي برسه از دست شما قوم عوضيو بي همه چيز!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    + رضا 
    ايشان انساني ازاده ا ست.... كه براي خدا فتوا ميدهد شما بمانيد و اين دين پوسيده تان تا وقتي امام زمان امد بگوييد دين جديد آورده !!!!!!!!!!!!!
    پاسخ

    يا امام زمان!
    + زهرا 

    اصلا ارزش نداريد جواب بهتون بدهم. فقط مي گويم آقاي مدعي فرق ديه را با ارث نمي دونيد? آيه مربوط به ارث را در تاييد حرف خودت آوردي? پس بيسواد در مورد مرجع حرف نزن.

    پاسخ

    از اول نوشتم كه بيسوادم. البته منظور ما بيشتر تفاوت قائل نشدن ايشان بين زن و مرد بود....
    + علي 

    تو خود حديث ...

    + همان همان 
    من از مقلدين ايشونم...درسته! متن به اون صورت توهيني نداشت...اما لطفا اون كامنت هاي توهين آميز رو برداريد...به احترام مقلدين حداقل اون كامنت محسن يوسفي رو برداريد...لطفا !..خواهش مي كنم ! ..التماس! بابا انصافتونو شكر! يك فتوا كه اين همه ناسزا نداره! اگه ديه برابر بشه چيزي از شما كم ميشه؟!فقط دهن يك عده فمينيست آشغال بسته ميشه !غير از اينه؟!...در مورد جهت گيري سياسي هم آقا! برادر! عزيز!مومن(؟!) نظرش اينه! مراجع بايد نسبت به حكومت استقلال داشته باشن اگه مراجع كه پناهگاه مردمند وابسته به حكومت بشن فاتحه شيعه خونده اس!مجاهدين هم حزب رسمي كشوره هر وقت منحلش كرديد(بعيد مي دونم بشه!)اونوخ با هم حرف مي زنيم...کامنت توهين آميز رو حذف کن
    + زرين 

    آقاي يزدان و آقاي حبيبي نظراتتون رو خوندم...خوشحال شدم كه افرادي منطقي و محترم چون شما اينجا كامنت ميگذارند و جواب بي ادبي ها و بي حرمتي ها رو با ادب و منطق ميدهند.

    خب اين فقط يك نمونه از هزاران تفاوت ميانه روها با تندروان متحجر و ...است.

    ...

    اميد كه خدايشان اين متحجران گمراه را هدايت كند.

    يا حق!

    فكر مي كردم از درك بيشتري برخوردار باشيد. ملاك صحت يا عدم صحت يك استنباط شرعي راي اكثريت و نظر ساير علما نيست چراكه اگر اينگونه بود به دليل برداشتهاي اينچنيني و خارج از ضوابط متديك اساسا امروز علمي به نام فقه وجود نداشت. ضمن اينكه نظر مبارك حضرت امام در خصوص موسيقي، شطرنج و ... نيز با پاسخ هاي متحجرانه بسياري از به ظاهر علمايي روبرو شد كه امام در پاسخ به يكي از آنها فرمودند : اگر اينگونه باشد كه شما مي فرماييد بشر بايد در صحراها زندگي كند! پسر جان! بيخود از بهر هيچ به خود مپيچ. مسلماني با دوز و كلك و حقه بازي نسبتي ندارد. صد رحمت به شرف كساني كه جرات دارند و نظر خودشان را با نام خودشان مي نويسند!
    + يك مقلد آيت الله صانعي 
    من واقعا نميدونم آيا شما خودتو مسلمان ميدوني يا نه ولي بدون اين نوشته هاي شما علاوه بر توهين به اين مرد بزرگوار كه آخرتش رو مث بعضي از آيت الله هايي كه مدح گو شده اند به دنيا نفروخته است توهين مستقيم به مقلدان اين بزرگوار هم است
    + ... 

    واقعا امام از هوش سرشاري برخوردار بودند و به همين خاطر وقتي آقاي صانعي از امامت جمعه قم قهر کرد با آغوش باز استقبال کردند!

    اين آقاي عزيز که در جاي خالي حضرت امام رضوان الله عليه هوش سرشارش در حال غلغل کردن است ! در سال 1360 در مجموعه درس هاي آموزش غير حضوري سپاه که از تلويزيون پخش و در مجله مکتب انقلاب چاپ مي شد گفت: خون شهيد پاک است!!! و باعث اعتراض همه علما شد ! خدا را شکر که مردم ما از او باهوش ترند و او را به عنوان مرجع خود نمي پذيرند.

    شرط عقل کسانيکه در قصرهاي شيشه اي نشسته اند اين است که به اين و آن سنگ اندازي نکنند و الا...

    اولا" توهين مانند پول قلابي است که به صاحبش بر مي گردد ثانيا" برگشت اين اهانت حاوي پيامي نيز هست و آن اينکه واقعا" آيت الله صانعي در مقام مقايسه با مقام رهبري از چه جايگاهي برخوردارند؟ حضرت امام(ره) در تاريخ 4/2/1368 - 40 روز قبل از ارتحال امام - طي نامه اي خطاب به مقام رهبري از آقاي خامنه اي با عنوان" حجه الاسلام" نام برده اند.از طرفي مرتبه بين حجه الاسلامي و مرجعيت فاصله بسيار زيادي وجود دارد و طبعا" براي نيل به مرجعيت نياز به سالها تلمذ و تتبع و تحقيق است که طي اين طريق ظرف مدت 40 روز امکان ناپذير است! از طرفي با توجه به اشتغالات حساس و مهم رهبري قاعدتا" نبايد توفيق چنان فرصتي را در آينده نيز بدست آورده باشند! حال آنکه حضرت آيت الله صانعي در سن 22 سالگي به درجه اجتهاد مطلق رسيده اند و از سال 1354 تاکنون نيز مشغول تدريس خارج فقه و اصول هستند و حضرت امام نيز در وصف ايشان فرموده اند: "من حظّ مى بردم از معلومات ايشان و ايشان، يك نفر آدم برجسته اى در بين روحانيون است و مرد عالمى است. من ايشان را سالهاى طولانى است كه مى شناسم. او مردى عالم، متعهّد و فعّال است."

    دلايل قوي بايد و معنوي

    نه رگهاي گردن به حجت قوي

    پاسخ

    بالا رو بخون...
    + محسن يوسفي 

    بسم الله الرحمن الرحيم

    كسي نيست به اين منگل العلماء بگويد كه تقسيم مساوي همه چيز نشانه عدالت نيست اگر اينطور است چرا خدا مي فرمايد للذكر مثل حظ الانثيين پسر در ارث دو برابر دختر سهم دارد! احتمالا اين آقاي فقيه نما از خدا هم باهوش تر است يا نعوذ بالله جلد دوم قرآن بر او نازل شده است!

    پاسخ

    نه ديگه تا اين حد!
    + محسن يوسفي 

    بسم الله الرحمن الرحيم

    واقعا امام از هوش سرشاري برخوردار بودند و به همين خاطر وقتي آقاي صانعي از امامت جمعه قم قهر کرد با آغوش باز استقبال کردند!

    اين آقاي عزيز که در جاي خالي حضرت امام رضوان الله عليه هوش سرشارش در حال غلغل کردن است ! در سال 1360 در مجموعه درس هاي آموزش غير حضوري سپاه که از تلويزيون پخش و در مجله مکتب انقلاب چاپ مي شد گفت: خون شهيد پاک است!!! و باعث اعتراض همه علما شد ! خدا را شکر که مردم ما از او باهوش ترند و او را به عنوان مرجع خود نمي پذيرند.

    پاسخ

    به نكته خوبي اشاره كرديد...
    + چهارتا اسم پنج تا کامن 
    يزدان جان آب در هاونگ مي کوبي اين وب لاگ متعلق به حضرات اسرائيليات است.
    + يزدان 
    در زمان حكومت طاغوت اجازه اهانت به مراجع داده نمي‌شد، اين چه حكومت اسلامي است كه در آن به مراجع تقليدش توهين مي‌كنند و هيچ كس دم بر نمي‌آورد؟!
    پاسخ

    اين همه حرف زدي و جا آشغال نموديد از همون اول مي‌فرموديد با حكومت جمهوري اسلامي امام خميني قدس سره و هزاران شهيد اين مردم مخالفيد. ما هم قبول مي‌كرديم! ضمن اينكه به نظر مي‌رسد يا ما را ساده پنداشته‌ايد يا كم اطلاعيد كه بعضي از اطلاعات غلط را آورده‌ايد. راضي به اين همه زحمت و توهين شما نبوديم! سوابق مجاهدين را هم همه به خوبي مي ‌دانند. ما هم توهين نكرديم و فقط آنچه كه رخ داده با چند تا آيه و روايت آورديم. البته سخن بسيار است و سعي مي‌كنم در يك پست با مطلبي به اين شبهات شما هم پاسخ بدهم. به هر حال عقل سليم داور خوبي است...
     <      1   2   3   4   5    >>    >