• وبلاگ : گام آخر...
  • يادداشت : توصيه مادر احمدي نژاد به سيد حسن نصرا..
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مازيار 

    شما هيچ وقت به "من " نگفتيد مافيا. به کامنت گذار "ديگري" گفتيد : "دانشي که احمدي نژاد را از آن بري ميدانيد دانش مورد نظر مافياست" .که به نظرم حرف عجيبي زديد . در مورد رفسنجاني هم منظورم کامنت گذار ديگري بود که از همفکران شماست و مرا به رفسنجاني منتسب ميکند .

    اما اصل مطلب :اين که ميگوييد احمدي نژاد نگفته" پول نفت سر سفره مردم " کذب محض است . احمدي نژاد در ملاقات با نمايندگان مجلس هفتم در تاريخ 30 خرداد 84 گفت : پول نفت "بايد " بر سر سفره مردم ديده شود .که اين سخن تيتر روزنامه کيهان در صفحه اول در تاريخ 31 خرداد 84 شد .ولي در پاسخ به خبرنگار روزنامه شرق در مصاحبه مطبوعاتي سال 85 گفت : من هرگز نگفته ام پول نفت برسر سفره مردم .

    پاسخ

    با اينكه مفصل در اين باره نوشته‌ام اما باز هم مي‌گويم اين اشتباهات در جريانات شعارهاي انتخاباتي عادي است و اصل بنا بر صحت است و طبق گفته خودش چنين نبوده. و اينكه مشكل شما با چيست؟ آيا اين شعار بد است يا خوب؟ آيا اين شعار انجام شده يا نه؟ بقيه كه دعواي ملا لغتي است...
    + مازيار 

    تنها منطق و دليل شما در اين مدت حمايت مقام رهبري از دولت بوده است كه كم و بيش شامل همه دولتها حتي دولت رفسنجاني هم بوده است .

    2 -در مورد دروغگويي شما را به اين پاسختان ارجاع ميدهم. پس از يك ماه كلنجار رفتن با من در مورد اين كه احمدي نژاد نگفته " پول نفت را سر سفره مردم مياورم " وقتي با اسنادي که از اعتماد ملي پيدا کردم مواجه شديد نوشتيد :

    " به فرض شما و ضايع شدن ما (عمرا , بعدا ميگم چرا ) همين پولي كه دولت در روستاها خرج ميكند پول نفت است كه سر سفره مردم مي آيد "

    3 - در مورد مافيا : " يک کامنت گذار : دلايل راي ندادن به احمدي نژاد نداشتن علم و دانش اداره کشور است .

    پاسخ شما : بفرما . همان علم و دانش مورد نظر مافياي اقتصادي "

    4 - در مورد رفسنجاني هم به پاسخهاي هادي در پستهاي پايين مراجعه کنيد .

    پاسخ

    از اين كامنت شما خيلي متاسف شدم و اين ترديد برايم پيش آمد كه آيا بايد پاسخهايتان را بدهم يا نه؟ در مورد دروغگوئي شما كه برچسب هاشمي به شما زديم جواب نداديد و بحث را عوض كرديد. در مورد پول نفت هم قبلا گفته ايم و باز هم تعجب مي كنم. ولي يكبار ديگر مي گويم دو حالت بيشتر فرض نيست. يا گفته شده كه در اين صورت عملي هم شده و جايي براي انكار آن نيست. يا گفته نشده كه ما گفتيم و دليل آورديم كه گفته نشده و در جريانات شعارهاي تبليغاتي بوده. همانطور كه بسياري از كساني كه از كانديداها حمايت مي كردند آنچه را فكر مي‌كردند رئيس جمهور انجام مي دهد را مي‌گفتند مثل خوشچهره. در مورد مافيا باز هم دليلي نياورديد كه ما به كسي چيزي گفته باشيم و خيلي گنگ بود...
    + مازيار 

    پس ببين ما چه زجري ميكشيم كه كسي (مثلا خود تو ) مي آيد اين گونه از احمدي نژاد دفاع ميكند و ما بدون اين كه فكر كنيم " دفاع کردن از عمل کرد چنين شخصي اين قدر شرم آور است که ما حوصله فکر کردن و جواب دادن نداريم " ميخوانيم و جواب هم ميدهيم . البته در اکثر موارد با بيان اين که شما دروغ ميگوييد و عضو مافيا هستيد و طرفدار رفسنجاني هستيد (نميدانيم کي از رفسنجاني حرفي زده ايم چه رسد به حمايت کردن ) و ... منتقدان را از سر خود واکرده ايد .

    پاسخ

    ما با منطق و دليل دفاع مي‌كنيم... شما هم با منطق و دليل بدون اينكه دروغ بگويئد رد كنيد... در ضمن من برچسب مافيا و طرفدار رفسنجاني به شما نزدم(اين هم نمونه اي از دروغگويي كه دنبالش بوديد!)

    سلام خسته نباشي

    با مطلب / پنجاه دليل براي موفقيت دولت نهم/ به روزم.

    پاسخ

    سلام... رسيدم خدمتتون