• وبلاگ : گام آخر...
  • يادداشت : عنان چارپايان گسيخته شد، دروازه شهر را رها نكنيد...
  • نظرات : 1 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سعيد 

    نيمه پر ليوان رو بيبينيم! اين يادداشت مي تونست براي هميشه به اين شايعات پايان بده با جوابييه اي كه از طرف شوراي اطلاع رساني دولت داده مي شد...يعني موضع رئيس جمهور در اين نوع موضوعات شفاف مي شد اما با هوچي گري اين فرصت از دست رفت

    انتقادپذير ترين دولت پس از انقلاب تحمل چند سوال رو نداشت؟!

    پاسخ

    كدام هوچيگري؟ نمونه بياوريد مضافا بر اينكه قبلا رئيس جمهور در وبلاگش درباره اين شايعات شفاف سازي كرده بود... اي گوش هاي كر و چشمان كور و قلوب قفل زده است كه هيچ نمي فهمد
    مسابقه فحاشي به رئيس جمهور!
    به روزم تشريف بياوريد و مارا از نظرات ارزشمند خود بهره مند سازيد
    + حسين الهامي 
    عجب گرد و خاكي شده اين جا . رد پاي سم ستوران است آيا ؟! در قلعه رو بي خيال. غضنفر رو بچسب.
    بسم الله

    مي دوني از چي خندم ميگيره ! از نوع تفکر آدم هايي مثل اين آقاي مازيار ! از اون وقتي که من تو وبلاگ جنابعالي کامنت ميزارم اين بنده خدا هم هستش ! جالب اينه که هميشه دنبال يه سوتي و يا اشکال در نوشته هاي شما مي گرده تا به قولي مچت رو بگيره و خلاصه کلي حال کنه که : ببينيد اين ارزشي نويس ها هم سوتي مي دن !!! ولي خداييش خيلي جالبه ها !! وقتي که فردي تمام فکرش اين باشه که چطور مي تونه يه نفر ديگه رو ضايع کنه . تازه بعد از اون همه فکر به کجا ميرسه !!! به اين که :
    " آن چه خوانديد نمونه اي از ادب سياسي يک وبلاگ نويس ارزشي بود که در پاسخ به انتقاد يک کامنت گذار بيان شد . منتظر جملاتي از اين دست باشيد :

    1 -ميام حالتو ميگيرم ها !

    2 - واسه من روتو زياد نکن !

    3 - آ.............ي نفس کش! "

    واقعاً جاي تاسف و ناراحتيه که برخي از انسان ها چگونه وقت خودشون رو هدر مي دن !!

    مي خواستم در مورد مطلب اخيرت نظر بدم . اما خوب مگه اين کامنت هاي شما ميزاره آدم حرف خودش رو بزنه !!

    بقيش باشه واسه بعد


    يا علي ...
    پاسخ

    يا علي حاجي دكتر!.... كارت درسته...
    مشكل خواب آقاي كروبي همچنان حل نشده!
    جناب مازيار اولا ستاري فر غلط کرده با تو، دوما آخه آدم نفهم چند بار بگيم اگه تو اون دولت خراب شده اصلاحات به جاي سلسله جنبان و گفتگوي تمدن ،دوتا پالايشگاه بنزين مي ساختن الان مجبور نبوديم بنزين رو سهميه بندي بکنيم ، من آدم به بيکاري و بي عاري تو نديده ام، شما ها اگه عرضه داشتين تو اون هشت سال يه کار مثبت براي ملت مي کرديد، شما وقتي قدرت دستتون بود دم از خروج از حاکميت مي زديد حالا چطور شده براي رسيدن به قدرت سرو دست ميشکونين .
    + مازيار 

    " آخه آدم بيکار به فکر خودت باش ... 8-27 بار رفرش کردن وبلاگ در يک روز براي چشات ضرر داره !"

    آن چه خوانديد نمونه اي از ادب سياسي يک وبلاگ نويس ارزشي بود که در پاسخ به انتقاد يک کامنت گذار بيان شد . منتظر جملاتي از اين دست باشيد :

    1 -ميام حالتو ميگيرم ها !

    2 - واسه من روتو زياد نکن !

    3 - آ.............ي نفس کش!

    پاسخ

    به اين ادب نمي‌گويند! دلسوزي مي‌گويند هم به حال خودم كه خسته شدم كه هميشه بايد نشانت بدهم كه حرف دروغ مي‌زني و هم به حال خودت كه هدايت نمي‌شي و وقتت حروم ميشه! در مورد كامنت قبلي ت هم بايد بگم مگه در آمريكائي كه شما ابرقدرت بهش مي‌گيد برق نمي‌ره و خشكسالي نشده و آب جيره بندي نشده؟ محض اطلاعتون: شده! بقيه‌اش هم آنقدر مسخره است كه حال ندارم جواب بدم، حالا هرچي مي‌خواهي فكر كن!!!
    + كريمي 
    تنها راه نجات قلعه اينه كه اين آخونداي كثيف رو بريزيم بيرون
    + شهاب 
    مرده شور اين تفكرتونو ببرن كه از قلعه و چهارپا فراتر نميره
    + شيعه كوچولو :‏ به مازيار 

    از قديم گفته اند كه :

    الحسود لايسود = حسود به سرمنزل مقصود نمي رسد !!!

    بنابر اين و به دليل خيرخواهي . به شما پيشنهاد ميشود كه بهتر است هر چه زودتر . ازين حسادتي كه بر جانتان چنگ انداخته و نزديك است كه جنابالي را به قعر جهنم روانه كند . دست برداشته و بدانيد كه به زودي . سر و كار همه ما . با كرام الكاتبين و سپس خداوند عادل خواهدبود !!!

    از ما گفتن بود !!!

    + محمد حسين منتجب نيا 

    ايشاللا وقتي آقا ظهور كنند همه چيز روشن خواهد شد و مي بينيم كه چه كساني زودتر گردنشان زده خواهد شد .......... به اميد آنروز

    + مازيار 

    شما كه ميگوييد وظيفه اي كه بر دوش شماست حمايت دولت است در زمان خاتمي چنين وظيفه اي نداشتيد ؟ يا فقط وظيفه داشتيد كفن بپوشيد و بياييد وسط خيابان و مهاجراني و عبدالله نوري را در تشييع پيكر شهدا كتك بزنيد ؟

    2 - "دليل اين همه توجه ايجاد ابرقدرتي به نام ايران است " که برق مورد نياز خودش را نميتواند تامين کند و بنزينش هم سهميه بندي است . به هر حال ابر قدرت است .

    3 -" آن چه تخريب ميشود نه احمدي نژاد که شعار اوست " خب معلوم است که شعار منحط او بايد کوبيده شود و گفته شود اين به اصطلاح عدالت طلبي و مهر ورزي حربه اي بيش نبوده است که آثارش را در افت محسوس سطح زندگي مردم مي بينيم . در دوران خاتمي هم همه ازخرد کلان " درد دين " گرفته بودند و با شعار خاتمي (آزادي و ...) مخالفت ميکردند . مگر کسي با خود خاتمي هم مخالف بود ؟ مصباح يزدي گفت " مهاجراني مهم نيست . بساط تساهل و تسامح بايد جمع شود " که خوشبختانه در دوره احمدي نژاد به بهترين شکل جمع شد .

    4 - ستاري فر ( رييس سازمان مرحوم مديريت خاتمي ) : ترميم خراب کاريهاي دولت نهم بيست سال زمان ميبرد .

    پاسخ

    آخه آدم بيكار به فكر خودت باش... 8-27 بار رفرش كردن وبلاگ در يك روز براي چشات ضرر داره!