سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
 

از فید دنبال کنید

     | عنان چارپایان گسیخته شد، دروازه شهر را رها نکنید... |


در داستان‌ها قدیمی وقتی می‌خواستند قلعه و شهری را تسخیر بکنند، از طرفی شهر را محاصره می‌کردند تا ورود و خروج و آوردن امکانات قطع بشود و فشار بیاید، از طرفی بر طبل‌های جنگ برای ایجاد جوّ روانی می‌نواختند و از طرفی با کبوتر و جاسوس و هر وسیله‌ای به تطمیع و ایجاد یار و یا ایجاد فضائی به نفع خود در درون قلعه قدمی برای هدم و فتح قلعه و شهر به کار می‌بستند، تا کسانی باشند که دروازه شهر را در حالی که استقامت مردم ضعیف شده در برابر چشمان مردم بگشایند و آنها با کمترین مقاومتی داخل بشوند...

مدتی است که با نگاه از بالا به برخی جریانات کشور متوجه تغییرات گسترده‌ای در مهره‌های سیاه این بازی شطرنج می‌شویم. از طرفی پرده برداری از خرج بودجه‌های کلان بر ضد ایران و خبرهای روزمره از وجوب حمله، پایان پذیرفتن حکومت رئیس جمهور جنگ طلب و بی‌کله آمریکا و فشار مذهبی‌های صهیونیست اسرائیل برای تحقق آرزوی دینی خود و یافتن جرج بوش به عنوان بهترین گزینه برای تحقق آن و آخرین فرصت موجود را شاهد هستیم. مانورهای اسرائیل و تلاش و وعده برای جبران شکست جنگ تموز نیز باید مورد توجه قرار بگرید. در کنار اینها بازگشائی فصل جدیدی در رسانه‌های غربی برای هجمه به انقلاب و اسلام به دلیل نمایان شدن شعارهای انقلابی اسلامی بعد از سال‌ها و ترس از تاثیر و محبوبیت آن در جهان و تشدید فعالیتشان در سه سال اخیر و تبلیغ برای جنگ آخر و پایان پذیرفتن مأموریت هالیوود و شاید ترس به خاطر از بین رفتن اثرات تبلیغات روانی تصویر سازی ها به دلیلی تاخیر در اجرای القائات. اینها مقدار زیادی از تلاش دشمن به شکل فهرست‌وار برای ایجاد فضای درست بودن قانون سلطه‌گر و سلطه‌پذیر در جهان است.

و از طرفی در داخل قلعه شاهد به نمایش آمدن تأثیرات دلخواه دشمنان بیرون از قلعه هستیم. با کنار گذاشتن مواردی که اثبات آنان در حد محال است (هرچند که بسیاری از مردم آن را می‌فهمند) برای ضربه اقتصادی زدن به پیکره نظام و ایجاد نارضایتی در بین مردم، به ایجاد فضای روانی می‌رسیم. پروژه‌ای که نقش آن و ایجاد آن، نقطه امید دشمنان خارج از قلعه می‌باشد. هرچند این پروژه در حمله‌های مختلف از ابتدای این سی سال وجود داشته اما اینبار دشمن (که در واقع باید پسوند دینی آن فراموش نشود) احساس خطر واقعی کرده و درصدد است از به ثمر رسیدن یا ایجاد واقعه‌ای بزرگتر جلوگیری بکند. امری که سیاستمداران و تحلیل‌گران بزرگ و کوچک ظاهر بین دنیا به آن به خاطر وجود اصول محدود مادی نخواهند رسید اما بزرگان یهود به آن رسیده‌اند. وقایعی که در این سه سال رخ داده در کنار تغییرات گسترده در نظامات دنیا، باید به تغییرات در ایران هم توجه کرد. دلیل این همه توجه ایجاد ابرقدرتی به نام ایران است. که البته شاید برای برخی استفاده از این لفظ مضحک به نظر برسد اما حداقل ما و دشمنان اصلی ما، به این نتیجه رسیده‌ایم. و ما دو طرف هستیم که می‌جنگیم نه تحلیل‌گران! آری با این همه تفصیل باید بازگشت به ادامه نقشه آنان در داخل قلعه... . این تغییرات بیرونی و درونی جنگ حساسی را رقم زده که باید به سرانجام برسد و دشمن دیگر فروگذار نخواهد کرد. و اما اینکه ما از شخص بحث نمی‌کنیم و آنها مشکلی با شخص ندارند، اثباتش از اینجاست که از همان ابتدا که هنوز فقط شعارهای احمدی‌نژاد را می‌شنیدم به نقد و تخریب او پرداختند. در زمانی که هنوز شش ماه از آغاز کارش نگذشته بود. و حال هم همان پرچم و علم و شعار مورد تخریب قرار می‌گیرد، با این تفاوت که افتادنش نیاز به از پا انداختن علم به دست و شعاردهنده داد. یعنی در واقع آنچه که تخریب می‌شود نه احمدی‌نژاد که شعار اوست. از عدالت گرفته که زبان مشترک بسیاری است و نمی‌شود آنچنان مورد هجوم قرار بگیرد تا منجی حق که راه آسان‌تری برای تخریب وجود دارد. نگاهی به شدت گرفتن تخریب‌ها در درون قلعه نماینگر آمادگی بیشتر دشمن خارج از قلعه برای حمله است. از تخریب هرآنچه مهره سفید این بازی شطرنج گرفته تا توهین به رئیس جمهور.

 شاید آقای کروبی با نیت خیر حزبی تاسیس کرده باشد (هرچند بر پایه اصولی اشتباه) ولی مطمئناً نمی‌داند که از او چه استفاده‌ای می‌شود. و زمانی  خواهد رسید که کروبی هم به اشتباه بودن تاسیس حزب پی خواهد برد اما افسوس که چه دیر. حزب ایشان مانیفستی جدای از احزاب دیرین و نیمه دیرین دارد و به همین خاطر دوام نخواهد داشت که احزاب آن چیزی نیستند که ایشان و یا هر کس دیگری درصدد ایجاد آن بربیاید. حزب‌ها مطمئناً وسیله‌ای رحمانی نیستند اگر شیطانی نباشند. در هر صورت در داخل به آشوب پرداخته‌اند. عده‌ای عنان چارپایان (در هر لباس) را پاره کرده‌اند تا شهر را به‌هم بریزند و عده‌ای به سخنرانی بر ضد قلعه پرداخته‌اند و همه چیز را آماده می‌کنند. حتی در این میان کسانی که لباس یار را هم پوشیده‌اند ضربه می‌زنند. سایت الف در مطلبی برای تبرئه خود بار دیگر به جای حمایت لباس خود را شست اما با آبی نجس. در این سایت با زدن تهمت‌هایی دوباره به دولت برای ایجاد فضائی مجیزگوئی و راندن همه منتقدان(!) با یک چوب علاوه بر اینکه برخی تخریب‌های خود را در لفافه نقد پیچید، حامیان دولت که وظیفه آنان را رهبر انقلاب بر دوششان گذاشته با الفاظی مثل:« کاسه لیسان و مجیزگویان و مداحان میدان دار» تخریب کرد. فقط برای اینکه بفهمید این سایت برای چه مخاطبانی کار و فعالیت می‌کند باید به اولین نظر تائید شده و درصد موافقان و موافقان آن نگاه کرد.

باید محکم درب را قلعه را نگاه داشت که (اگر چنین باقی بماند که می‌ماند،) می‌رسد روزی که درب قلعه را برای دشمن باز کنند تا به راحتی قلعه تسخیر دشمن شود. هرچند برای مدتی اندک و یا اینکه اگر باز هم نشود منتظر تخریب قلعه بوسیله دشمن باشید، هرچند اندک و کوچک.

پینوشتـ...............................................................................
1.این تحلیل‌ها، با اینکه درست هستند و ورودی اطلاعاتشان درست است اما اگر به همین شکل بماند اشتباه است. چونکه دو عنصر در آن فراموش شده. یکی عنصر ایمان است که حلال مشکلات بزرگان ما و نقطه ضعف بزرگ سربازان دشمن است و دیگری وجود رهبری مدبر در برابر رهبران دشمن است. تا زمانی که رهبری الهی بر این کشور و مذهب راهنمائی می‌کند، ضربه دشمن که حتمی است یا بسیار اندک خواهد بود یا ناموفق.

2. قبلاً هم درباره نقشه دشمن و برداشتم نوشته بودم.


| 87/4/11 | نظر شما برای این مطلب () | مهدی سعیدی |


می‌گوئیم

دوست دارم در گام آخرم او را ببینم، در خون خود بغلتم و در راهت جان خویش را فدا کنم...

...منتخب‌ها...


جستجو در آنچه گذشت
جستجو در سایر
یاران فانی
رجا نیوز
چهره بگشا ای نور مطلق...
خاک (محمد آل حبیب)
کجائید ای شهیدان خدائی
آیه‏های عشق...
تکلیف الهی
کبوترانه
پیام دل
خبرنگار فارس (حامدطالبی)
حریم یاس
سخنان مهجور حضرت روح الله
کجایید ای شهیدان خدایی
فدایی سید علی
جامعه سیاسی
هیئت مجازی علی جان
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
راز و نیاز با خدا
یک استکان چائی داغ
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مهر و وفا (محمد حیدری)
صور اسرافیل
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ...
حامی
از الف (بچه بسیجی)
جاکفشی (یک بچه بسیجی هیئتی)
رفیق گام آخر (تلخند سیاسی)
بالی برای پرواز (محمد حیدری-2)
احمدی نژاد FANS
یوسف
متیوپات...یک... دانشجو
شهسوار دل
وبلاگ بسیج basij
بوریا
جلوه گاه دنیای آبی

اطلاع رسانی

به گوگل ریدرتان اضافه کنید

تبلیغات هیئت مجازی علی جان

طرح هجرت از بلاگفا

آگهی صلواتی می‌پذیریم

نسخه گام آخر در ورد پرس

          436733بازدید
^بالا^