• وبلاگ : گام آخر...
  • يادداشت : آقاي دولت، دشمن و دوست (نمايشنامه)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مهدي 

    حقيقتا درصد تورم چنده ؟!

    بسم الله

    سلام ! اولاً بايد بگم مطلب نوآورانه و جالبي بود . هر چند برخي جاها در مورد دولت اشتباه فكر كردي . دولت انقدرها هم بي كار نميمونه تا بقيه با مشت و لگد لهش كنن . ان شاالله حال هر چي دشمن و دوستاش به همين زودي ها مي گيريم . دوماً در مورد پي نوشتت هم بايد بگم كه خود رئيس جمهور هم در مورد نقدينگي مي گه كه " نقدينگي مثل يه شمشير دولبست " خود رئيس جمهور و مشاوراش هم مي دونن که افزايش نقدينگي بدون اين که اين نقدينگي ها به توليد منجر بشن باعث ايجاد تورمه . اما نکته مهم در مورد افزايش نقدينگي در کشور که در دولت نهم رخ داده علاوه بر آن که به گفته خود رئيس جمهور موسسات ماي و پولي عملکرد درستي نداشتن ، اينه که نقدينگي که دولت به بازار تزريق مي کنه براي افزايش توليد و کارهاي توليدي و صنعتيه و نه کارهاي خدماتي . البته فکر کنم که اين بار يه چيزي رو به شدت فراموش کردم . فکر کنم خودت متوجه شده باشي که چي رو فراموش کردم !!!!! !

    در ضمن زياد با اين وردپرس زحال نمي کنم . ميگم چرا بعداً !

    فعلاً يا علي ...

    پاسخ

    سلام عليكم... خيلي ممنون... من اشتباه فكر نكردم، اين مثلا نمايشنامه خيلي كوتاه بود و فقط جنبه تبليغاتي داشت، نمي‌خواستم خيلي حقيقي باشه، متوجه هستيد كه در تبليغات چه خبره؟ در مورد ورد پرس هم فكر مي‌كنم چاره‌اي نيست... علي يارت n(!!)
    + مهدي 
    درصد دقيق تورم الآن چنده ؟
    پاسخ

    بستگي داره اين وسط چه كسي رو مسئول اعلامش بدوني!!!
    وبلاگ ما با رابطه منتجب نيا و فوتبال به روز شد يه سري به ما بزن با اجازه
    پاسخ

    رسيدم خدمتتون
    + مازيار 

    مدير وبلاگ مي پرسد " چرا با وجود اين که ميزان نقدينگي کاهش يافته تورم همچنان رو به افزايش است ؟ "

    فراموش کرده رييس جمهور محبوبش در آذرماه 85 گفته :"ميزان نقدينگي با تورم رابطه اي ندارد . " جهان دانشمند نو ظهور علم اقتصادش را شناخت !