• وبلاگ : گام آخر...
  • يادداشت : اسرائيليات ما و آيت الله العظمي صانعي!
  • نظرات : 3 خصوصي ، 96 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حميد 
    دلايلتان ضعيف و نا مربوط است. توهين و افترا کاري را حل نميکند. شما اگر در فقه صاحب نظري به صورت علمي رد کن يک نظريه را. دلايل فقهي را آقاي صانعي در کتابي گفته اند. ممکن است قابل نقد باشد ولي نقد عالمانه و روشمند. شما اگر در نحوه مجتهد شدن يک فرد در حوزه تشکيک کنيد معيار پس چه خواهد بود؟ ايشان مجتهدند و اگر در اجتهاد ايشان شک کنيد بايد به اجتهاد بسياري از بزرگان ديگر که با همان ضوابط به اجتهاد رسيده اند شک کرد و از اينجا فساد قول شما معلوم ميشود. واما در حيطه عمل و اجتماع حکم ولي فقيه جاريست.

    در مورد آقاي منتظري هم امام فرمودند حوزه از دانش ايشان استفاده کند ولي در سياست دخالت نکند. در دانش ايشان شکي نيست و براي اين منظور توصيه ميکنم به پاسخ ايشان به سروش نظري بياندازيد.
    اهانت کار غلطي است برادر.

    دلايل قوي بايد و معنوي نه رگهاي گردن به حجت قوي
    پاسخ

    كدام دلايل؟ اگر دلايل سياسي منظورتان است كه نشان از كمبود اطلاعات سياسيتان است. با يك سرچ ساده پيدا كنيد پرتغال فروش را. در مورد دلايل فقهي هم من استدلالي نكردم و نخواستم دليل محكمي(!) برايتان آورده باشم. فقط مواردي كه هر روز شيعيان و مسلمانان با آن سر و كار دارند را بدون هيچ استدلال و پيش داوري بياورم. من كه همان اول گفتم بيسوادم. به جز خرفت هم بقيه القابي است كه حضرت امام به ايشان داده و نه من