سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
 

از فید دنبال کنید

     | فریب نخوریم! نقشه دارند! |


بعد از انتشار گزارش شورای اطلاعات ملی آمریکا درباره پرونده هسته‌ای ایران موجی از تبلیغات ضد بوش و خوشحالی در میان مردم و رسانه‌های ایرانی و موجی از تحلیل‌ها و اظهار نظرهای گوناگون ایجاد شد. جدای از اینکه بر اساس ترجمه‌های صدا و سیما بیشتر رسانه‌های غربی بوش را دروغگو خطاب کردند، اما به راستی چه چیزی مگر اتفاق افتاده که چنین گزارشی انتشار می‌یابد؟ چند حالت ممکن را در نظر بگیرید:
1- انتشار این گزارش گاف بزرگ بوده و نباید به صورت گسترده این گزارش منتشر می‌شد. اما چرا از اتتشار عمومی آن حداقل جلوگیری نکردند؟ یا حداقل این شورا بعداً آنرا تکذیب نکرد تا آبروی دولت کشور خود را حفظ کند. آیا برای یک آمریکایی بخصوص یک دولتمرد آمریکائی در شورای اطلاعات آمریکا چیزی مهمتر از بقا و آبرومندی دولت و ملت آمریکا چیز دیگری هست؟ یا چرا از انتشار آن در خبرگزاری‌ها خود مثل بسیار خبر‌های دیگر که به نفعشان نیست، جلوگیری نگردند؟

2- واقعاً این یک گزارش بوده و برای اطلاع به دست بوش داده شده. اما خود بوش بهتر از همه این را می‌داند و اگر واقعاً او را فرد احمقی فرض کنیم، اطرافیان او به نظر می‌رسد اینچنین نیستند. بالاخره اداره کشور بزرگی مثل آمریکا به این راحتی‌ها هم نیست! شاید بوش احمق و شیطنت طلب باشد اما بیائید باور کنیم که کودن نیست. درست است که به عنوان مثال در باتلاق عراق گیر کرده اما به راستی منفعتی که از نفت و ایجاد رعب و سود کارخانه‌های اسلحه‌سازی او و اطرافیانش برده کم چیزی است؟جدا از اینکه یک وجه از او شخصیت صهیونیستی اوست و اطرافیان یهودی او. اصلاً به فرموده آقا اینها برای حمله نیازی به بهانه ندارند و اگر بتوانند حمله می‌کنند، حالا این بهانه هسته‌ای که چیزی نیست. آیا رفتارهای آنان با آژانش و کشورهای اروپائی بیشتر شبیه یک بازی نیست؟

3- این یک نقشه جدید و بازی است! و وجه خطرناک قضیه است که از دو جهت مهم می‌توان به آن نگاه کرد. یک بعد داخلی برای آمریکا: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تمام شدن تاریخ مصرف بوش و خراب شدن اوضاع برای حزب او، تمام تلاش حزب مطبوعش دوری جستن از اعمال او نزد مردم و خراب کردن تمام اتفاقات بر سر اوست. حالا می‌خواهند تا ذهن‌ها را متوجه او بکنند تا در انتخابات رأی بیاورند. اما وجه دوم استفاده خارجی آن است. البته گمان‌های بسیاری در این مورد می‌رود اما با کمی جستجو در گفته‌های در آمریکا و پیش‌گوئی‌های خودشان و بعضی قرائن دیگر این یک نقشه برای جنگ! وقتی که بوش آبروی خود را ریخته شده بداند. وقتی در سال آخر ریاست جمهوری باشد و چیزی برای از دست دادن نداشته باشد. وقتی اظهار تنهایی بکند و هم حزبی‌های او تلاش برای دوری از او بکنند (طبق نقشه) وقتی یک کشور شیعه‌ی رو به رشد جهانی مثل ایران در برابر حیثیت یهودی او قد علم بکند. وقتی سران یهودی و اربابان واقعی او به و فشار بیاورند. این‌ها جرقه‌هایی است برای یک آتش...


| 86/9/14 | نظر شما برای این مطلب () | فانی |


می‌گوئیم

دوست دارم در گام آخرم او را ببینم، در خون خود بغلتم و در راهت جان خویش را فدا کنم...

...منتخب‌ها...


جستجو در آنچه گذشت
جستجو در سایر
یاران فانی
رجا نیوز
چهره بگشا ای نور مطلق...
خاک (محمد آل حبیب)
کجائید ای شهیدان خدائی
آیه‏های عشق...
تکلیف الهی
کبوترانه
پیام دل
خبرنگار فارس (حامدطالبی)
حریم یاس
سخنان مهجور حضرت روح الله
کجایید ای شهیدان خدایی
فدایی سید علی
جامعه سیاسی
هیئت مجازی علی جان
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
راز و نیاز با خدا
یک استکان چائی داغ
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مهر و وفا (محمد حیدری)
صور اسرافیل
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ...
حامی
از الف (بچه بسیجی)
جاکفشی (یک بچه بسیجی هیئتی)
رفیق گام آخر (تلخند سیاسی)
بالی برای پرواز (محمد حیدری-2)
احمدی نژاد FANS
یوسف
متیوپات...یک... دانشجو
شهسوار دل
وبلاگ بسیج basij
بوریا
جلوه گاه دنیای آبی

اطلاع رسانی

به گوگل ریدرتان اضافه کنید

تبلیغات هیئت مجازی علی جان

طرح هجرت از بلاگفا

آگهی صلواتی می‌پذیریم

نسخه گام آخر در ورد پرس

          437020بازدید
^بالا^