سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
 

از فید دنبال کنید

     | عاقبت دوری از آقا (نکته فوت آیت الله توسلی) |


هر چند می‌گویند از رفتگانتان به نیکی یاد کنید و ما هم قصدمان شخص نیست ولی یک رویداد خالی از نکته نبود و به آن اشاره می‌کنیم. فوت آیت الله توسلی (البته مانند آقای هاشمی قصد مسخره کردن ایشان را نداریم و نمی‌گوئیم رحلت شهادت گونه!!!) یکی از پرصداترین موضوعات چند روز گذشته بخصوص به خاطر قرین شدن با تندی یک سایت در حد وبلاگ به شخص نوه امام و انتخابات مجلس و بهره‌هایی که باید برده می‌شد و شد(!!!). نکته اول مواضع آقای توسلی بود که همواره بر اهل سیاست و مقداری آشنا با ایشان پوشیده نیست. در همین حد اشاره می‌کنیم که ایشان نشست‌هایی با جبهه (ضد اسلامی) مشارکت و مجاهدین انقلاب اسلامی (آمریکائی) داشته‌اند و به عنوان نامزد از طرف دوم خردادی‌ها برای مجلس خبرگان ثبت نام کرده بود و البته آنچه ما می‌خواهیم بگوئیم دوری نظراتشان از آقا و بخصوص آشنایان با ایشان کما بیش نظرات مخالف (شاید نه چندان صریح) با آقا را از ایشان سراغ دارند و همین باعث بهره‌برداری گروه‌های بی اعتقاد به ولایت آقا از ایشان شد. (البته قبلاً به یک نوع بهره‌برداری سخیف از صحبت‌های زننده ایشان اشاره کرده بودیم که لینکش را قرار نمی‌دهم). واقعاً سوال اینجاست که چطور شخصی که با امام امت بوده می‌تواند حتی بسیار اندک با آقا مخالف باشد؟!

نکته دوم اینکه به طرز خنده‌داری دوستان ایشان در جبهه دوم خرداد اصرار داشتند که مرگ ایشان به خاطر عصبانیت به خاطر اهانتی که سایت نوسازی به بیت امام (!!!) داشته، بوده در حالی که هر صاحب عقلی با نگاه با فاصله چندین روزه عصبانیت ایشان در مجمع و فوتشان متوجه قضیه می‌شود و ناچار لبخندی می‌زند! مضافاً بر اینکه اگر قرار به فوت از عصبانیت بوده ایشان باید سال‌ها پیش که مستقیماً دوستان دوم خردادی‌شان به افکار و حتی خود امام توهین کردند باید می‌مردند.

نکته سوم اگر از اکثریت شرکت کننده در تشیع ایشان بگذریم نکته خنده‌دار دیگر نمازخواندن صانعی بر ایشان بود، همان کسی که مدتی اندک قبل‌تر در تحریفی آشکار از صحیفه امام کلام امام را به نفع موضوع مورد نظر خودش تغییر داد. باید خندید زمانی که کسی بر او نماز می‌خواند که خود به امام توهین کرده و میت هم مثلاً به خاطر امام فوت شده!!! در ضمن افاضات محتشمی پور در همین مجلس را هم داشته باشید...

نکته چهارم و مورد نظر ما شرکت نکردن نائب امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه فداه در مجلس ترحیم ایشان است، به راستی رئیس دفتر امام لیاقت شرکت آقا حتی در مدرسه عالی شهید مطهری را هم نداشت و دکتر احمدی‌نژاد هم مانند آقا به دادن پیام و فرستادن نماینده اکتفا می‌کنند؟ آیا علی‌الظاهر ایشان شخصیت کمی بود؟ چند نکته بالا و چند نکته دیگر که از گفتنش بگذریم را در کنار هم قرار بدهید و کمی فکر کنید. چرا نماد واقعی و اصلی اصولگرایی واقعی و وفاداری به انقلاب و سرباز راستینش غایب بودند؟

_______________________________________________

پی نوشت: از رجا نیوز و بقیه دوستان نمی‌خواهم که این مطلب را لینک بدهند که ممکن است به عنوان ادامه توهین‌ها مرتد و سپس فیلتر شوند...


| 86/12/3 | نظر شما برای این مطلب () | مهدی سعیدی |


می‌گوئیم

دوست دارم در گام آخرم او را ببینم، در خون خود بغلتم و در راهت جان خویش را فدا کنم...

...منتخب‌ها...


جستجو در آنچه گذشت
جستجو در سایر
یاران فانی
رجا نیوز
چهره بگشا ای نور مطلق...
خاک (محمد آل حبیب)
کجائید ای شهیدان خدائی
آیه‏های عشق...
تکلیف الهی
کبوترانه
پیام دل
خبرنگار فارس (حامدطالبی)
حریم یاس
سخنان مهجور حضرت روح الله
کجایید ای شهیدان خدایی
فدایی سید علی
جامعه سیاسی
هیئت مجازی علی جان
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
راز و نیاز با خدا
یک استکان چائی داغ
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مهر و وفا (محمد حیدری)
صور اسرافیل
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ...
حامی
از الف (بچه بسیجی)
جاکفشی (یک بچه بسیجی هیئتی)
رفیق گام آخر (تلخند سیاسی)
بالی برای پرواز (محمد حیدری-2)
احمدی نژاد FANS
یوسف
متیوپات...یک... دانشجو
شهسوار دل
وبلاگ بسیج basij
بوریا
جلوه گاه دنیای آبی

اطلاع رسانی

به گوگل ریدرتان اضافه کنید

تبلیغات هیئت مجازی علی جان

طرح هجرت از بلاگفا

آگهی صلواتی می‌پذیریم

نسخه گام آخر در ورد پرس

          436760بازدید
^بالا^