مقدمه: الهام وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران در نامهای به وزیر دادگستری هلند، از وی خواست بر اساس کنوانسیون اروپایی حقوق بشر، از اقدام شیطانی و تحریک آمیز علیه کتاب مقدس مسلمانان توسط کشورش جلوگیری کند./ با صدور بیانیهای 27 وزیر خارجه اتحادیه اروپا انتشار فیلم ضداسلامی را محکوم کردند. / نخست وزیر سابق مالزی در واکنش به اقدام ضدمذهبی نماینده پارلمان هلند در انتشار فیلم ضدقرآنی از یک میلیارد و 300 میلیون مسلمان در سراسر جهان خواست محصولات این کشور را تحریم کنند. / و....
کودکانشان و خودشان از همان زمان شدت گرفتن نبرد جهل با نور پیامبرمان، با سنگ وجود نورانی و اقدسش را زخمی میکردند و خاکستر و زباله بر سر سرور عالمیان میریختند. شاعر میخواندندش و یارانش را میکشتند و شکنجه میدادند. از خانه و شهر خود میراندند و حتی هنگام مرگ هذیانگو خطابش کردند. این توهینها همیشه بوده و ... .
کتاب آیات شیطانی مینویسند، کاریکاتورش را میکشند و به او میخندند، شاعر میخواندندش و به راحتی عصمتش را زیر سوال میبرند. روزنامهها چند سال پیش در جمهوری اسلامی ایران نبوت او را زیر سوال میبرند و به زعم خود پاره تن او حضرت فاطمه سلام الله علیها را کوچک میشمارند و در وبلاگها به او ب احترامی میکنند، هیچکس عکس العمل خاصی انجام نمیدهد و آن سایت هم وبلاگهای معترض به این روند را حذف میکند. فیلم توهین آمیز میسازند و... .
پیامبر ما که همه هست جز خدا، دوران دعوت پنهانی و ابتدای دعوت خود تا تشکیل حکومت را اینچنین سپری کرد. همه چیز دید و همه چیز شنید. اما در آخر شروع آنچه که تقدیر الهی بود و خواست همه انبیاء الهی یعنی تشکیل حکومت اسلامی و آغاز تلاش برای حکومت الله بر جهان، به وقوع پیوست. با غدیر دین کامل شد و آنچه شیطان نمیخواست، خواستگاهش پدیدار شد...
حق با تشکیل جمهوری اسلامی و آغاز ندای امام زمانی دوباره جان گرفت. و این حق است که در آخر صدر نشین مجلس عالم خواهد شد. همانطور که پیامبر دورانی را سپری کرد و آنچه باید، آغاز شد؛ ما هم دورانی را سپری میکنیم. ظهور صغری آن چیزی است که چه بخواهی و چه نخواهی رخ داده. چند گامی بیش تا آنچه که شیطان نمیخواهد باقی نمانده. باید صبر کرد و البته چون علی علیه السلام در کنار پیامبر که در آن دوران رنج او را یاری میکرد، باقی بود. باید چون علی بود برای حق. اگر سنگی چهره نورانی حق را خراش داد، آنچه که علی میکرد چراغ راه ماست... . اما دشواری از اینجا شروع میشود، علی کو و حق کجاست. اگر علی نیست و حق را نمیبینم که البته میبینیم باید تلاش کرد و راه علی را جست. نباید بجز تاریخی که برای پیامبر رخ داد و سرانجام گرفت، چیز دیگری را دید. اگر میخواهی بشود، نباید کوتاه بیائی. تا تشکیل حکومت حق باید ماند و اگر تلاش نکنیم، نادم عالم و آخرت خواهیم شد. نمیتوانیم برای امامان ساکت بنشینیم که اگر طلوع صبح آید نمازمان قضا شده...
پی نوشتـ......................................................................
الاسلام یعلوا و لا یعلی علیه
اولا: مگر اطاعت حضرت رسول در هر حالی طبق نص قرآن واجب نشده است ؟ مگر قرآن نفرموده: که پیامبر صلی الله علیه و آله از روی هوی و هوس سخن نمیگوید ؟ پس چرا وقتی حضرت خواستند که به او دارو (سم) را ندهند عایشه اطاعت نکرد و بلکه خلاف دستور حضرت عمل کرد ؟ انگار عایشه نیز مانند عمر خیال کرده بود که پیامبر صلی الله علیه و آله نعوذبالله هذیان میگوید !!! آیا رسول خدا صلی الله علیه و آله فایده دارو را نمی دانست و آنها میدانستند ؟ و آیا پیامبر مصلحت خود را تشخیص نمیداد و آنها تشخیص میدادند ؟
ثانیا: جمله آخر حضرت (همه اهل خانه در برابر چشم من از این دارو بخورند) اشاره به این دارد حضرت میدانستند که آن دارو نبوده است بلکه سم بوده است که میخواستند توسط آن حضرت را بکشند. لهذا منظور حضرت اینچنین بوده است: اگر دارو بوده است از آن بخورید!!! ولی خودشان میدانستند که دارو نبود و از آن نخوردند.
در الطب النبوی ابن جوزی ج1ص66 میگوید: به او دوا خوراندند در حالیکه بیهوش بود و چون به هوش آمد فرمود: چه کسی با من چنین کرد. این کار زنهائی است که از آنجا آمدهاند و با دست به سوی حبشه اشاره کرد. و در روایات صحیح آمده که عایشه و حفصه حبشی بودند.
این یک افشاگری از سوی رسول خداست که او را به روشی که زنان حبشیه به شوهرانشان سم میخوراندند مسموم کرده اند. سم حبشه نیز معروف و مشهور بوده است و بعضی از حبشیها متخصص در سحر و شعبده و انواع سم بوده اند.
عبدالصمد بن بشیر از امام صادق علیه السلام روایت کرده که آنحضرت فرمود: میدانید پیامبر صلی الله علیه و آله درگذشت یا کشته شد همانطور که خدا میفرماید: (اگر او درگذرد یا کشته شود به جاهلیت باز میگردید.) او قبل از مرگ مسموم شد. آن دو زن (عایشه و حفصه) به او سم نوشاندند. (12)
و در روایت دیگر آمده است: عایشه و حفصه به او سم نوشاندند. (13)
و علامه مجلسی میگوید: احتمال داردکه هر دو سم در شهادت پیامبر مؤثر بوده اند.(14)
منظور علامه از دو سم یکی سم خیبر است و دیگری سمی که در روزهای آخر حیاتش به او نوشاندند. سران رژیم غاصب (ابوبکر و عمر و دخترانشان و...) برای اینکه اسم آنها به عنوان قاتلین حضرت رسول در جامعه پخش نشود به دست و پا افتادند و صحنه را غبار آلود کردند و گفتند: درست است که رسول خدا مسموم شده اما این اثر سم خیبر در سال هفتم هجری بوده است که اینک او را از پای درآورده است!!! البته هیچ عاقلی چنین بهانه واهی را نمی پذیرد زیرا رسول خدا در سال 11هجری کشته شده و حادثه خیبر در سال هفتم اتفاق افتاده است!!! از آن گذشته رسول خدا صلی الله علیه و آله از مسمومیت طعام خیبر توسط جبرئیل آگاه شد و از آن نخورد. عایشه نیز از آن واقعه عبرت گرفت وخوردن سم را به اختیار خود پیامبر نگذاشت بلکه به زور آن را به حضرت خوراند. پس قطعا شهادت حضرت به خاطر آخرین سم که توسط عایشه به او خورانده شد و حضرت به خاطر ضعف نتوانستند مقاومت کنند و به شهادت رسیدند.
________________________________________________
اسناد:
1-المجدد فی الانساب. محمد بن محمد علوی ص6
2-المقنعه شیخ مفید ص456 و منتهی المطلب حلی ج2ص887
3-منتهی المطلب حلی ج2 ص887
4-جامع الرواه محمد علی اردبیلی ج2ص463
5-تهذیب الاحکام ج6ص1 و بحار الانوار ج22ص514
6-السیره النبویه ابن کثیر دمشقی ج4ص449
7-المستدرک. ج3ص60
8-السیره نبویه ابن کثیر ج4ص449 و البدایه و النهایه ج6ص317و322
9-بصائر الدرجات ص148و بحارالانوار ج17ص405و ج40ص139
10-کفایه الاثر-خراز قمی ص 162 و وسائل الشیعه ج14ص2 و بحارالانوار ج45ص1 و من لایحضره الفقیه ج4ص17
11-سنن البخاری ج7ص17 و ج8ص40 و سنن مسلم ج7 ص 24و?194- تاریخ طبری ج2ص148
12-تفسیرالعیاشی ج1ص200 و بحارالانوار ج22ص516وج28ص21
13-بحارالانوار ج22ص516
14-بحارالانوار ج22ص516
http://www.eteghadat.com/forum/viewtopic.php?p=4732#4732
آیا باور میکنید در حالی که همه انبیا و پیامبران در حال شهادت به ملاقات پروردگار خود رفتهاند، فقط حضرت رسول ما به مرگ طبیعی رفته باشد؟
آیا کسی جز پیامبر ما لیاقت واقعی برای درک فیض شهادت و معنا بخشیدن به شهادت را دارد؟
آیا مرگ طبیعی در بستر را پیامبر ما میپسندید برای اینکه به دیدار دوست و رفیق اعلی برود؟
وَمَا مُحَمَّدٌ إِلاَّ رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِن قَبْلِهِ الرُّسُلُ أَفَإِن مَّاتَ أَوْ قُتِلَ انقَلَبْتُمْ عَلَى أَعْقَابِکُمْ وَمَن یَنقَلِبْ عَلَىَ عَقِبَیْهِ فَلَن یَضُرَّ اللّهَ شَیْئًا وَسَیَجْزِی اللّهُ الشَّاکِرِینَ. آل عمران144
محمد (صلی الله علیه و آله) فقط فرستاده خداست؛ و پیش از او، فرستادگان دیگرى نیز بودند؛ آیا اگر او بمیرد و یا کشته شود، شما به عقب برمىگردید؟ [و اسلام را رها کرده به دوران جاهلیّت و کفر بازگشت خواهید نمود؟] و هر کس به عقب باز گردد، هرگز به خدا ضررى نمىزند؛ و خداوند بزودى شاکران [و استقامتکنندگان] را پاداش خواهد داد.
یکی از مظلومیتهای حضرت رسول این است که معمولا به کیفیت شهادت ایشان توجه نمیشود. و معمولا میگویند رحلت حضرت رسول !!! این هفته قصد داریم در رابطه با کیفیت شهادت و قاتلین آن حضرت صحبت کنیم:
کتابهای سیره و حدیث مرگ رسول خدا بوسیله سم را تایید کرده اند و آن را با احادیث متواتر ذکر کرده اند از جمله:
ابن سعد میگوید در روایتی آمده است: پیامبر صلی الله علیه و آله مسموم درگذشت و شصت و سه ساله بود. این قول ابن عبده است. (1)
شیخ مفید میگوید: او در مدینه روز دوشنبه دوشب باقیمانده از ماه صفر در سال دهم هجری درگذشت درحالیکه شصت و سه سال داشت. (2)
علامه حلی شهادت رسول خدا را به وسیله سم ذکر میکند. (3)
در کتاب جامع الرواه آمده است: پیامبر صلی الله علیه و آله در مدینه مسموم درگذشت.(4)
شیخ طوسی میگوید: رسول خدا دو شب باقیمانده از ماه صفر در سال دهم هجری مسموم درگذشت. (5)
بیهقی از عبدالله بن مسعود روایت کرده است که وی گفت: اگر 9بار قسم بخورم که رسول خدا کشته شده اشت برایم محبوبتر است از اینکه یکبار قسم بخورم که او کشته نشده است به جهت اینکه خداوند او را پیامبر شهید قرار داده است. (6)
حاکم نیشابور کشته شدن رسول خدا را تایید کرده است. آنجا که میگوید: شعبی گفته است: بخدا قسم رسول خدا و ابوبکر با سم کشته شدند و عمر و عثمان و علی بن ابیطالب با شمشیر کشته شدند و حسن بن علی با سم و حسین بن علی با شمشیر کشته شد. (7)
ابن مسعود کشته شدن پیامبر در سنه 11 هجری تایید و تاکید کرده است. (8)
رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: هیچ پیامبری یا وصی او نیست مگر آنکه شهید میشود. (9) و همچنین فرمودند: هیچ کس از ما (اهل بیت) نیست مگر آنکه مسموم یا مقتول خواهد بود. (10)
پس شهادت حضرت رسول توسط سم قطعی است. ولی چه کسی و در چه زمانی ایشان را به شهادت رسانده اند ؟؟؟
زمان شهادت حضرت رسول صلی الله علیه و آله
ظاهرا بیشترین فاصلهای را که بین فرمان حمله به شام به رهبری اسامه و شهادت حضرت رسول بیان شده است دو هفته است. (المغازی واقدی ج1ص126) به دلیل زیاد بودن روایات در این زمینه بنده به بیان مصادر کفایت میکنم: الطبقات الکبری ابن سعد جلد دوم و سیره ابن هشام و انساب الاشراف جلد اول و عیون الاثر جلد دوم.
در تمامی این مصادر فاصله 12 الی 14 روز فاصله بین دستور حمله به شام و شهادت بیان شده است. شهادت ایشان در سال 11 هجری و در سن شصت و سه سالگی بوده است.
اولا:از آنجایی که حضرت رسول صلی الله علیه و آله همانطور که گفتم از شهادت قریب الوقوع خودشان در غدیر خبر داده بودند.
ثانیا:فاصله زمانی زیادی بین غدیر و دستور حمله به شام به رهبری اسامه نبوده است.
ثالثا: سرزمین شام در فاصله دوری از مدینه قرار داشت.
رابعا: در غدیر علی علیه السلام به عنوان جانشین معرفی شده بود.
ابوبکر و عمر و دیگران اطرافیان از پیوستن به سپاه اسامه سر باز زدند تا بتوانند به طور سری به گونهای که رسوا نشوند از دست پیامبر صلی الله علیه و آله خلاص شوند و نقشه های شوم خود را در بعد از شهادت حضرت اجرا کنند.
عایشه و اطرافیان او قاتل حضرت رسول صلی الله علیه و آله
روایت شده است: پس بیهوش شد و چون به هوش آمد زنها به او دارو خوراندند در حالی که او روزه دار بود. (الطبقات الکبری ج2ص235)
در دو روایت بخاری و مسلم از عایشه آمده است: ما به رسول خدا در هنگام بیماری اش دارو دادیم پس شروع کرد به اشاره کردن به ما که به من دارو ندهید.
گفتیم: (مسئله ای نیست) هر بیماری از دارو متنفر است. در بعضی روایات اینچنین آمده: (اهمیتی ندهید) کراهیت مریض از دواست!
اندکی بعد پیامبر فرمود: هرکس در خانه است در برابر چشم من باید دارو بخورد بجز عمویم عباس که در کنار شما حضور نداشت. (11)
اطلاع رسانی
تبلیغاتآگهی صلواتی میپذیریم
441323بازدید | |||
^بالا^ |
|