سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
 

از فید دنبال کنید

     | احمدی‌نژاد شمعی در برابر کوران فساد نمایندگان |


یک مشت نماینده مجلس [سه نقطه]!
آقا چرا توهین می‌کنی؟ چرا به نمایندگان ملت همیشه سرافراز ایران توهین می‌کنی؟ مگه همین‌ها به احمدی‌نژاد رای ندادند؟ مگر اینها اصولگرا نیستند؟ مگر...

به نظر من عده‌ی بسیار و شما بگو اندک نمایندگان مجلس [سه نقطه] هستند. بگذارد از همان ابتدا شروع کنیم که وقتی فهمیدند یک عدالت طلب، انقلابی و مردمی می‌خواهد رئیس جمهور شود همه طرف هاشمی را گرفتند و برایش کم نگذاشتند. زمانی هم که وزرایش را معرفی می‌کرد تا توانستند کارشکنی کردند. ولی در وزیر نفت چون با روی کار آمدن فرد مورد نظر رئیس جمهور دست بسیاریشان از سفره بیت المال قطع شده می‌دیدند، مخالفت کردند تا رئیس جمهور مجبور به عقب نشینی شد تا کارهای مملکت نخوابد. با مخالفت علنی به صریح بیان نائب امام زمان عجل الله فرجه که به آنها فرمودند به کارهای اجرائی مربوط به دولت دخالت نکنید، دست به خرابکاری‌هایی مثل قانون(!) تغییر ساعت رسمی کشور زدند. و ده‌ها فعالیت خرابکارانه و هوسرانه بر علیه دولت مظلوم و حزب اللهی نهم. این اواخر هم به گفته نائب رئیس مجلس تغییر اساسی در لایحه بودجه دادند تا بار دیگر با ضربه زدن مانع از پیشرفت و در نتیجه تخریب آن برای انتخابات بعدی ریاست جمهوری بشوند. این‌ها همه همراه با خزعبلاتی که برخی نمایندگان ساده لوح، مغرض و دنیاطلب بر علیه دولت در تریبون مجلس می‌گفتند. خود برنامه می‌دادند و می‌گفتند که دولتدر اجرای برنامه‌های اقتصادیش موفق نبوده، در حالی که اینها نسخه فساد انگیز خودشان بوده. و دیگر در این آخرین نفس‌های حیات مجلس هفتم این عده نماینده دنیاپرست و فسادطلب برگ دیگری را هرروز رو می‌کنند. از غیبت‌های غیر موجه تا مجلس را از رسمیت بیاندازند، تا معطل گذاشتن امور مهم مملکتی و رسیدگی به تصفیه حساب‌های حزبی خود، مثل برکنار کردن دکتر الهام از دولت!

فقط به قسمتی از خبر استعفای الهام اشاره می‌کنیم:«... چنانکه استحضار دارید اینجانب در تاریخ 7/4/1383 با اکثریت مطلق آرای نمایندگان مجلس هفتم به عنوان حقوقدان شورای نگهبان منصوب شده و در تاریخ 25/11/1385، از همین مجلس و در عین عضویت در شورای نگهبان به عنوان وزیر داگستری رأی اعتماد گرفته‌ام. بلافاصله بعد از اخذ رأی اعتماد برای پاسخ به سؤال یکی از نمایندگان به کمیسیون قضایی مجلس احضار و در مورد عضویت همزمان در دولت و شورای نگهبان بر مبنای اصل 141 قانون اساسی مورد سؤال قرار گرفتم. پاسخ اینجانب به سؤالی که مرتبط با وظایف وزیر دادگستری نبود، مورد تأیید اکثریت قاطع اعضای کمیسیون واقع شد.... مع‌الوصف بعد از انتصاب اینجانب به وزارت دادگستری و خصوصاً انجام وظیفه به عنوان سخنگوی دولت، انتقاد و یا تبلیغات مخرب از سوی رسانه‌های منتقد و مخالف دولت، صدا و سیمای جمهوری اسلامی و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی اوج گرفت، بخصوص تبلیغات صدا و سیما، شبهات فراوانی در اذهان ایجاد کرد. به نحوی که مجلس در مورد اینجانب مبادرت به وضع قانون نمود و سیمای جمهوری اسلامی بر این شأن تصویب، تصریح کرد... و شاید با کناره گیری اینجانب از مسئولیت‌های دولتی مجلس محترم از صرف وقت فراوان در بهم زدن معیار‌های تثبیت شده ، ‌منصرف شود ، ‌آمادگی خود را برای کناره گیری از مسئولیت های دولتی اعلام می دارم...» و بار دیگر زیر پا گذاشتن و مسخره کردن خواست مردم برای رسیدگی به مشکلات اساسی‌ترشان و خواست رهبری. یا نمایندگانی که فقط خود را عقل کل می‌دانند و رئیس جمهور را فردی بیسواد و بدون فکر می‌دانند و بر همه فعالیت‌های اقتصادی و اصلاحگرانه او با بی‌شرمی تمام انتقاد همراه با توهین و یا سنگ اندازی می‌کنند. از طرفی هم نمایندگان [سه نقطه] آینده مجلس را می‌بینیم که به طرز وحشتناک و بی‌سابقه‌ای نقدی اقتصادی(!!!) را بر علیه سخنان انجام نشده رئیس جمهور در روزنامه‌اشان منتشر می‌کنند. و عده‌ای دیگر که نام اصولگرائی را متاسفانه یدک می‌کشند و شهرتی از صدقه‌سری دولت اصولگرا به هم زده‌اند، شروع به زمزمه‌هایی برای بی‌برنامه و بی‌ارزش بودن کارهای دولت سر داده‌اند. و این در حالی است که صریح بیانات رهبری است که نمایندگان مجلس هشتم باید راه را برای خدمتگزاری دولت هموار کنند. به راستی باید احمدی‌نژاد را همچون شمعی در این کوران فساد حزبی و اقتصادی دانست که به تنهایی به روشنایی‌ای که به خاطر وجود رهبری عزیز مثل امام ما گرفته، مظلومانه ادامه می‌دهد.

پینوشتـ...............................................................................
1.منظور من فقط عده‌ای از نمایندگان مجلس بود و به نظرم هستند اندک نمایندگانی که به راستی فخر جمهوری اسلامی هستند و باید تمام وجودشان را طلا گرفت و به عنوان اسوه‌هایی معرفی بشوند.

2. نمی‏دونم شاید این مطلب بازتاب سخنان امروز دکتر در قم بوده.

3. این هم 12 دقیقه از بخش مهم سخنان دکتر که توسط موبایل یکی از حاضرین ضبط شده. دیگه کیفیت بد را ببخشید.


| 87/2/5 | نظر شما برای این مطلب () | مهدی سعیدی |


می‌گوئیم

دوست دارم در گام آخرم او را ببینم، در خون خود بغلتم و در راهت جان خویش را فدا کنم...

...منتخب‌ها...


جستجو در آنچه گذشت
جستجو در سایر
یاران فانی
رجا نیوز
چهره بگشا ای نور مطلق...
خاک (محمد آل حبیب)
کجائید ای شهیدان خدائی
آیه‏های عشق...
تکلیف الهی
کبوترانه
پیام دل
خبرنگار فارس (حامدطالبی)
حریم یاس
سخنان مهجور حضرت روح الله
کجایید ای شهیدان خدایی
فدایی سید علی
جامعه سیاسی
هیئت مجازی علی جان
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
راز و نیاز با خدا
یک استکان چائی داغ
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مهر و وفا (محمد حیدری)
صور اسرافیل
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ...
حامی
از الف (بچه بسیجی)
جاکفشی (یک بچه بسیجی هیئتی)
رفیق گام آخر (تلخند سیاسی)
بالی برای پرواز (محمد حیدری-2)
احمدی نژاد FANS
یوسف
متیوپات...یک... دانشجو
شهسوار دل
وبلاگ بسیج basij
بوریا
جلوه گاه دنیای آبی

اطلاع رسانی

به گوگل ریدرتان اضافه کنید

تبلیغات هیئت مجازی علی جان

طرح هجرت از بلاگفا

آگهی صلواتی می‌پذیریم

نسخه گام آخر در ورد پرس

          437018بازدید
^بالا^