سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
 

از فید دنبال کنید

     | بیانات گهربار ما برای امروز! |

منتقدین (!!!) دولت نهم بخصوص احمدی‌نژاد، دست‌شون درد نکنه! سنگ تموم گذاشتن. داشتم فکر می‌کردم این مدیریت اصولگرا مثل یک آدم ساده می‌مونه که وسط یک مشت قداره به دست و لات گیر افتاده و همه افتاده‌اند به جونش و تا می‌تونند، دارد مشت و لگد می‌زننش. از طرفی هم دوستان اصولگرا (دستشون درد نکنه) هم که این وسط از این آدم حرصشون گرفته برای اینکه تابلو نشن، میان در همون شلوغی یک لگدی هم می‌زنن و دوباره می‌رن کنار و به اصولگرائیشون مشغول می‌شند. از گرانی‌های جهانی تا تاثیر مافیا‌های قدرتمندی مثل کارگزاران به سرکردگی کرباسچی دزد و سرمای بی‌سابقه پارسال (دستش درد نکنه) و همکاری نکردن دستگاه‌ها به خصوص مجلس با دولت همه موثر در تورم بود. در ضمن گیر ندید عوامل دیگه هم بود. مثلاً جا دارد از گوجه سالاد آیت الله کروبی(!!!) تشکر کرد.

با اینکه استفاده از گوگل ریدر (دستش درد نکنه) خیلی کار را راحت‌تر میکنه اما چند مدت بیشتر نیست که استفاده ازش را شروع کردم. بیشتر سایت‌های خبری هم مطالعه می‌کنم. البته قبلاً این کارم بدون گوگل ریدر بود. نکته جالبی که شما هم شاید برخورد کرده باشید اینکه به جز خبرگزاری‌ها (که دستشون درد نکنه) بقیه برای 90 درصد مطالبشون به جز زحمت کپی-پیست کار دیگه نمی‌کنن، واقعاً خنده‌ام می‌گیره. البته وقتی خنده‌تان می‌گیرد که می‌بینید، چون گوگل ریدر به لحظه تغییرات سایت‌ها رو نشون می‌شده، مطالب چقدر شبیه هم هست. گوگل ریدر دستش درد نکنه! در ضمن منتخب این ریدر را هم در «آخرین لینک‌های پیشنهادی از همه جا» می‌بینید.

حالا که همه جامعه سیاسی و اقتصادی کشور (دستشون درد نکنه) به جای کمک برای رفع مشکلات، وظیفه خودشون رو نقد سخنان انجام نشده و یا دلفین خوندن مردم و تهمت زدن به رئیس جمهور و دولت می‌دونند، بد ندیدم من هم به عنوان سیاهی لشکر که قبلاً نقش سفیدی لشکر بازی می‌کرده، به خاطر معده درد از بغل این جمع هوار زننده رد بشم و یک سوتی بزنم. این مشائی (دستش درد نکنه) آخر باعث آبرو ریزی برای احمدی‌نژاد میشه. اصلاً من نمی‌دونم چه قرابتی با احمدی‌نژاد داره؟ (فامیلی منظورم نیست!) از قضیه سفرهای خارجی‌اش گرفته تا این قضیه هوشنگ‌خان جاسوس گرفته تا گند زدن‌های پیاپی و قضیه دیدار با زن فاطمی و دیگر خراب کاری‌ها. از خداوند متعال درخواست می‌کنم هرچه سریعتر مشائی و امثالش را از کنار احمدی‌نژاد محو بکنه. خوب این هم سوت ما.

در انتها هم جا دارد علاقه و ارادت خودمان را به علامت «!» نشان بدهیم که کاربرد زیادی در نوشته‌جاتمان دارد و دربرگیرنده مضامین بلند و زیادی است. دستش درد نکنه.

پینوشتـ..........................................................................
یک لینک برای سایت کثیف و بی‏شرم محسن رضائی (تابناک): فراموشکاری رمزچهارم ماندگاری
 


| 87/2/1 | نظر شما برای این مطلب () | مهدی سعیدی |


می‌گوئیم

دوست دارم در گام آخرم او را ببینم، در خون خود بغلتم و در راهت جان خویش را فدا کنم...

...منتخب‌ها...


جستجو در آنچه گذشت
جستجو در سایر
یاران فانی
رجا نیوز
چهره بگشا ای نور مطلق...
خاک (محمد آل حبیب)
کجائید ای شهیدان خدائی
آیه‏های عشق...
تکلیف الهی
کبوترانه
پیام دل
خبرنگار فارس (حامدطالبی)
حریم یاس
سخنان مهجور حضرت روح الله
کجایید ای شهیدان خدایی
فدایی سید علی
جامعه سیاسی
هیئت مجازی علی جان
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
راز و نیاز با خدا
یک استکان چائی داغ
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مهر و وفا (محمد حیدری)
صور اسرافیل
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ...
حامی
از الف (بچه بسیجی)
جاکفشی (یک بچه بسیجی هیئتی)
رفیق گام آخر (تلخند سیاسی)
بالی برای پرواز (محمد حیدری-2)
احمدی نژاد FANS
یوسف
متیوپات...یک... دانشجو
شهسوار دل
وبلاگ بسیج basij
بوریا
جلوه گاه دنیای آبی

اطلاع رسانی

به گوگل ریدرتان اضافه کنید

تبلیغات هیئت مجازی علی جان

طرح هجرت از بلاگفا

آگهی صلواتی می‌پذیریم

نسخه گام آخر در ورد پرس

          437020بازدید
^بالا^