سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
 

از فید دنبال کنید

     | هوا... بت آخرالزمان |


امروز، مکتب جامعة غربی و جامعة جهانیِ تحت سلطة فرهنگ غرب، مکتب هواپرستی است. هواپرستی را تئوریزه کرده‌اند و یک اسم‌هایی هم برایش قرار داده‌اند و آن را می‌پرستند. در غرب هواخواهی یک «ارزش» است. دل انسان هر چه خواست، شما باید تواضع کنید. دل بخواهی‌ها، «مقدس» است.

عالَمِ امروز، «بتکده‌ای» شده است که بُتش، «هوای نفس» است و زمانی که منجی عالم بشریت ظهور می‌کند، با این «بُت» مبارزه می‌کند. این «بت»، تفاوتهای زیادی با «بت»هایی دارد که حضرت ابراهیم خلیل الرحمن علیه السلام و رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله شکستند.

بت شکنی حضرت ابراهیم علیه السلام: حضرت ابراهیم وقتی با بت‌ها مبارزه کردند و آنها را شکستند، او را با منجنیق در آتش افکندند. معلوم شد زمانه‌ی حضرت ابراهیم دوران پذیرش «شکسته دیدن بت‌ها» نیست.

بت شکنی پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله: اما پیامبر گرامی اسلام هنگامی که بت‌ها را از خانه کعبه شکستند، او را تجلیل کردند. این تجلیل بیانگر این مطلب است که از زمان حضرت ابراهیم تا زمان پیامبر گرامی اسلام، «رشدی» در جامعه بشر رخ داده است که شکسته دیدن بت‌ها، مورد «پذیرش» واقع شده بود.

بت شکنی امام زمان عجل الله فرجه: امام زمان عجل الله فرجه برای شکستن بُت هوای نفس می‌آیند. از زمان پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله تا آخر الزمان، باید زمینة پذیرش شکسته شدنِ سرسخت‌ترین بُت، یعنی «بُت هوای نفس» فراهم شود. امام زمان عجل الله فرجه، زمانی تشریف می‌آورند که این زمینه در بین مردم عالم وجود داشته باشد. زمانی نمی‌آید که اگر بُت شکستند، مثل حضرت ابراهیم علیه السلام، برایش آتش فراهم کنند. تا وقتی بشر آمادگی بُت شکنی و مبارزه با منفورترین بت را پیدا نکند، حضرت تشریف فرما نمی‌شوند.

امروزه، طاغوت و مستکبران دنیا، از طریق ترویج همین بُت پرستی است که بر مردم دنیا چیره هستند و راه تسلط خود بر عالم را توریج هواپرستی می‌دانند و از همین طریق به مبارزه با نظام‌های ارزشی دنیا می‌روند. برخی کارشناسان سازمان سیا می‌گویند برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی و ساقط کردن آن، باید «هواپرستی» را در «فرهنگ» ایران نهادینه کنیم. برای این کار بندهایی را برشمرده‌اند که یکی از بندهای آخرش این است که باید چند چیز را در ایران نهادینه کنیم:

1. قانونی کردن هم‌جنس بازی: می‌گویند ما باید کاری کنیم همجنس بازی در ایران قانونی بشود. امّا چرا دنبال قانونی کردن همجنس بازی هستند؟ چون همجنس بازی به معنای غربی آن، یکی از مظاهر عریان و فاحش هواپرستی است. در معنای غربی، همجنس بازی به صورت یک رفتار و نهاد اجتماعی در فرهنگ جامعه پذیرفته شده است؛ هر چند مردم آن را زشت بدانند امّا دیگر قانونی و نهادینه شده است.

2. قانونی کردن روابط آزاد دختر و پسر: می‌گویند باید کاری کنیم که در ایران روابط آزاد دختر و پسر جا بیفتد و دیگر کسی نتواند به عنوان دفاع از ارزشهای دینی به این گونه روابط تعدّی بکند.

یعنی ترویج فرهنگ «خودخواهی». می‌گویند ما باید «خودخواهی» را در بین جامعة ایران ،مخصوصاً جوانان، رواج بدهیم. «دلم می‌خواهد» را باید فرهنگ کنیم. باید کاری کنیم که جوانان یاد بگیرند هر کاری که دلشان خواست انجام دهند.

همه‌ی این برنامه‌ریزی‌ها به خاطر این است که ما مقدمه‌ساز ظهور هستیم؛ می‌خواهیم زمینة شکستن «بت هوای نفس» توسط آقا امام زمان عجل الله فرجه را فراهم کنیم. همة دعوای ما با غرب سرِ این «بت هوای نفس» است. بقای آنها در گرو عمل به «دلم می‌خواهد» هست و ما هم با عمل به دلبخواهی‌هایمان، از بین می‌رویم.

در روایت می‌فرماید: هوای نفس، قویترین سلطنت را در عالم بشریت دارد. سلطنت هوای نفس خیلی محکم و با نفوذ است. ما زیاد هم مقصر نیستیم که به هوای نفس تن می‌دهیم و کم کم کارمان به پرستش هوای نفس می‌کشد. ما آدم های خیلی بدی نیستیم که هواپرستیم و هواخواهی داریم؛ بلکه این هوای نفس است که سلطنت بسیار محکم و با نفوذی دارد که به این سادگی‌ها نمی‌توان از دست آن رهایی یافت.

پینوشتـ...............................................................................
1. در این دو روز کارهای زیادی برایم پیش آمد که فرصت به روز کردن حتی برای یک خط نداشتم. این مطلب را هم عجالتاً داشته باشید تا اگر فرصت شد دوباره مطلبی که دیروز می‌خواستم منتشر بکنم آماده بشود.

2. عزیزی به اسم آقای ابطحی فروشانی ایمیلی برایم فرستاده و آورده:« نظر به ارائه نظرات اقتصادی ارائه شده توسط منتقدان دولت نظیر جناب احمد توکلی ، و با توجه به شدت تبلیغات انجام شده برای جلوگیری از افشاء واقعیت های اقتصادی کشور ، فایل " نامه ای برای توکلی" را که به شکل نامه سرگشاده  تدوین یافته ارسال می نمایم. لازم به ذکر است که در این نامه ،  ضمن طرح نظرات اقتصادی منتقدان دولت و کاستی های این نظرات و عدم تطابق با واقعیات اقتصادی کشور، راه حل های مفیدی جهت سازماندهی اقتصادی ارائه و تدوین شده است. امید است این نامه را  منعکس نموده و نسبت به درج آن اقدام فرمایید.» این هم لینک مورد نظر:  Download 


| 87/2/29 | نظر شما برای این مطلب () | مهدی سعیدی |


می‌گوئیم

دوست دارم در گام آخرم او را ببینم، در خون خود بغلتم و در راهت جان خویش را فدا کنم...

...منتخب‌ها...


جستجو در آنچه گذشت
جستجو در سایر
یاران فانی
رجا نیوز
چهره بگشا ای نور مطلق...
خاک (محمد آل حبیب)
کجائید ای شهیدان خدائی
آیه‏های عشق...
تکلیف الهی
کبوترانه
پیام دل
خبرنگار فارس (حامدطالبی)
حریم یاس
سخنان مهجور حضرت روح الله
کجایید ای شهیدان خدایی
فدایی سید علی
جامعه سیاسی
هیئت مجازی علی جان
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
راز و نیاز با خدا
یک استکان چائی داغ
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مهر و وفا (محمد حیدری)
صور اسرافیل
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ...
حامی
از الف (بچه بسیجی)
جاکفشی (یک بچه بسیجی هیئتی)
رفیق گام آخر (تلخند سیاسی)
بالی برای پرواز (محمد حیدری-2)
احمدی نژاد FANS
یوسف
متیوپات...یک... دانشجو
شهسوار دل
وبلاگ بسیج basij
بوریا
جلوه گاه دنیای آبی

اطلاع رسانی

به گوگل ریدرتان اضافه کنید

تبلیغات هیئت مجازی علی جان

طرح هجرت از بلاگفا

آگهی صلواتی می‌پذیریم

نسخه گام آخر در ورد پرس

          437004بازدید
^بالا^