سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
 

از فید دنبال کنید

     | عجایبی هفتگانه از نوع الف و سفره نفت و وبلاگ عدالت و اسراف |


عجیب
اول اینکه سایت مافوق خبری و تحلیلی فردا -داخل پرانتز عموباقر ‌یاور!- در یکی از پست‌هایش(!) از قول یک وبلاگ به نام عدالت سخنرانی دکتر احمدی‌نژاد در دیدار با دانشجویان که تا ساعت 2بامداد طول کشیده بود را درج کرد. جالب این بود که بقیه سایت‌های خبرسازی و کپی کنی هم از قول این وبلاگ... ببخشید سایت، و به نقل از وبلاگ عدالت این سخنرانی را کپی – پیست نمودند. و مثل فردا نوشتند بدون هیچ اظهار نظری متن سخنرانی را مشاهده می‌کنید. جدا از میزان حقیقت داشتن مطالب آن سخنرانی، ما که هر چه در آن روز و روز بعد جستجو کردیم تا وبلاگ عدالتی که آقایان حتی حاضر به درج لینک آن هم نشدند را پیدا کنیم، چیزی نیافتیم. اگر پیدا کردید ما را هم خبر کنید!

عجیب دوم اینکه ما می‌خواستیم در نامه‌ای خواهش بکنیم سایت برادر توکلی یعنی همان «الف»ی که در لوح دل برادران هست! به خبرگزاری تبدیل بشود. بس که این سایت مثل خبرگزاری کار می‌کند. برای اینکه ثابت کنیم می‌خواستیم چند نمونه را بیاوریم:
1. گذاشتن یک صوت بی‌ربط از یک جلسه برای شاهد آوردن اینکه احمدی‌نژاد دزد است! (در همین راستا گام آخر هم می‌خواهد صوت یکی از شعرهای عمو پورنگ را در اینجا بگذارد و ثابت کند که احمدی‌نژاد بیسواد است!!!) 2. اگر از گوگل ریدر خبرهای الف را دنبال کنید می‌بینید که وقتی بعضی اخبار که متن کامل آن در فید موجود است و شما می‌خواهید در سایت آن را مطالعه کنید با پیامی در سایت
(+) مواجه می‌شوید که نوشته این خبر برای اعضا است و باید به سایت وارد شوید! 3. با یک نگاه سطحی به پیام‌هایی که برای بیشتر مطالب سایت توسط کاربران گذاشته شده، متوجه می‌شوید که بیشتر بازدیدکنندگان این سایت علی رغم میل قلبی(!!!) برادر توکلی افراد بی‌اعتقاد به اصول و ارزش‌های بعضاً مورد اعتقاد اصولگریان هستند و این نکته در امتیازهای موافق و مخالفی که به پیام‌ها داده می‌شود نمود بیشتری دارد. و 4. اینکه این سایت که توسط بیانات و نظرات گهربار و دُرَربار جناب توکلی ساپورت می‌شود، تبدیل گشته به منبعی برای تیتر‌ سایت‌ها و روزنامه‌هایی که طیف فکری‌شان توسط ارباب بوش(!) مورد حمایت و ملاطفت قرار گرفته که نمونه آن تهمت خلافکاری به رئیس جمهور مکتبی ایرانیان است. و این در حالی است که تا مدتی قبل هیچ کس برای فرمایشاتشان تره هم خورد نمی‌کرد!

عجیب سوم اینکه با همه اصراری که همه برادران اصلاح(افساد) طلب و اصولگرا مبنی بر نبودن برنامه اقتصادی در دولت و پوپولیستی بودن سیاست‌های احمدی‌نژاد و علی رغم فعالیت‌های اقتصادی دشمن که علی‌رغم تصریحات آقا هنوز خیلی‌ها به آن اعتقادی ندارند، رشد اقتصادی در سال(+) گذشته با پیشرفت همراه بوده. هرچند عده‌ای این میزان پیشرفت را دقیق نمی‌دانند و معتقدند بیشتر از این حرف‌هاست(+)

عجیب چهارم اینکه توکلی در پاسخ به این سوال خبرنگار سایت آفتاب (لجن مال کننده ارزش‌ها و دولت اصولگرا و حمایت کنندگان از وجود اسرائیل!) که این روزها حداد‌عادل بیش از پیش رسانه‌ای شده است و این نوع تفکر را بین مردم جا می‌اندازد که به نوعی کار تبلیغاتی برای ریاست مجلس هشتم است، گفت: «علت اینکه بیشتر از او در رسانه‌ها می‌بینیم و می‌شنویم این است که تخلفات دولت بیشتر شده است...» البته اعجاب از این جهت است که به توکلی می‌گویند اصولگرا و آقا هم در فرمایشاتشان اصلاً حمایت از دولت را وظیفه نداستند و اصلاً هم نفرمودند:« به هیچ وجه نباید فضای اختلاف، درگیری، مچ گیری و ایراد گیری های بی اهمیت وجود داشته باشد... عناصر اصلی دولت دائماً در تلاش و تحرک برای کارهای با ارزش و پر اهمیت هستند و اعضای دولت به معنای حقیقی کلمه کارگری می کنند...»

عجیب پنجم اینکه بوش فرموده‌اند: احمدی‌نژاد می‌خواهد خاورمیانه را به قرون وسطی برگرداند(+). اینکه دیگه توضیح نمی‌خواهد... می‌خواهد؟ به قول بعضی آتش تهیه برای داخلی‌ها ریخته یا به قول بعضی سرمشق به‌شان داده. البته شاگردان هم خوب مشق نوشتند. مثل اینکه خانم مسیح (همانکه مردم را دلفین می‌بیند) و سایر رفقا در روزنامه‌هایشان به فیلتر چند سایت ضد اسلامی و ضد ایرانی که به اسم بانوان مظلوم راه‌اندازی شده بود، اعتراض کردند. و مرثیه‌ای برای سانسور نوشته‌اند که دل سنگ هم کباب می‌شود. فقط عجیب دیگر اینجاست که اینها که اخبار مثبت نظام جمهوری اسلامی و یا دولت را همیشه سانسور می‌کنند و کلاً خود سانسورچی خوبی در حرف‌های مقامات برای رسیدن به برداشت دلخواه خودشان هستند چطوری به سانسور اعتراض می‌کنند؟

عجیب ششم جنجالی است بر سر یک شعار. «پول نفت سر سفره مردم» سایت‌های معروف به خاله زنک(!) در اقدامی متبحرانه یک عکس از آرشیو گزارش‌های تصویری انتخابات ریاست جمهوری فارس نیوز را آوردند که بالای عکس دکتر این شعار بود. و دومین مدرکشان هم صحبت‌های سعیدلو زمان کاندید شدن برای وزارت نفت است:« از سعیدلو سوال شد، چگونه می خواهید درآمد نفت را بر سر سفره مردم بیاورید و وی پاسخ داد: قطعا این کار انجام خواهد شد، چون این شعار یک رئیس جمهور محبوب و انقلابی و معتقد و کارآمد بوده و این خواسته مردم است.» البته دانش جعفری هم اینچنین گفته:« وزیر امور اقتصادی و دارایی تاکید کرد: در گذشته پدیده ای در اقتصاد وجود داشته  که طی آن ، فعالیت های بزرگ نفتی رابطه چندانی با اقتصاد ایران برقرار نمی‌کرده است که در دولت جدید سعی بر این است که اقتصاد نفتی را داخلی کنیم. وی ادامه داد:  این اقدام نیز در نهایت موجب شکوفایی صنایع داخلی و افزایش درآمد مردم خواهد شد که افزایش درآمد مردم هم همان بحث آوردن پول نفت بر سر سفره های مردم است.» در مصاحبه سال گذشته از رئیس جمهور هم که در تلویزیون آمده بود:« من این را نگفتم. اما این که بودجه نفت باید خود را در زندگی مردم نشان دهد نکته درستی است و بر این اساس، دولت نیز بودجه را به سمت اشتغال و رفع محرومیت می‌برد که همه اینها از پول نفت است.... سعی کردیم سهم درآمد نفت را در بودجه پایین آورده و درآمد نفتی را به سمت کارهای عمرانی و کارهای زیربنایی ببریم. همچنین هزینه های مصرفی دولت را از محل درآمدهای غیرنفتی تامین کنیم.»
البته عجیب  اینجاست که منتقدین محترم تکلیف خودشان را با خودشان مشخص نمی‌کنند. اینکه این شعار از خود احمدی‌نژاد شنیده شده باشد دلیل محکمی ارائه نشده و مضافاً بر اینکه ایشان در آن زمان که دیگران میلیاردها هزینه می‌کردند، ستاد انتخاباتی مشخصی نداشتند و هرکس احساس مسئولیت می‌کرد، وارد گود می‌شد و فعالیت می‌کرد و یک چیزی می‌نوشت. صحبت‌های سعیدلو هم از این جهت که از قسمت‌های انتقادی دکتر بر استفاده از پول نفت در سخنرانی‌ها بوده، می‌توان یک اشتباه یا نشان از دغدغه‌ای دانست که البته اجرائی شد. و نیز اصل بر صحت که باشد دکتر چنین شعاری را نگفته اما فعالیت‌های اقتصادی دولت مثل بنگاه‌های زودبازده و سهام عدالت و سفرهای استانی نشان از اعتقاد اوست.  همینطور می‌شود سخن مشاورینی که چنین حرفی را کذب خواندند، تائید کرد. بالاخره منتقدین مشخص کنند با اصل شعار مخالفند، با فعالیت‌هایی که دولت در این زمینه انجام داده مخالفند و یا مثل همیشه (که در روزنامه‌هایشان و سایت‌هایشان بدون اینکه سخنان دکتر را گوش بدهند یا اصلاً سخنرانی وجود داشته باشد به نقد بپردازند و گاهی هم مفتضح بشوند) می‌خواهند یک تخریبی انجام بدهند...

و عجیب آخر و از همه عجیب‌تر اینکه با تأکیدات بیش از حد آقا در مورد فرهنگ غلط اسراف و اینکه مردم کم‌آبی را می‌بینند و در مضیقه بودن کشور را مشاهده می‌کنند چطوری است که هیچ فعالیت و یا حرفی برای جلوگیری از ادامه فرهنگ غلطی که میان ما ایرانیان هست نمی‌شود. قربان مدعیان پیروی از آقا هم بروم که انگار نه انگار... . عجیب نیست؟

پینوشتـ.................................................................
در ضمن ما هم اهانت چندین باره آمریکائی‏های کثیف و جرثومه فساد و سربازان دولت نجس انگلستان به قرآنمان را در ایام فاطمیه محکوم می‏کنیم. خدا از ما قبول کند!!!


| 87/2/31 | نظر شما برای این مطلب () | مهدی سعیدی |


می‌گوئیم

دوست دارم در گام آخرم او را ببینم، در خون خود بغلتم و در راهت جان خویش را فدا کنم...

...منتخب‌ها...


جستجو در آنچه گذشت
جستجو در سایر
یاران فانی
رجا نیوز
چهره بگشا ای نور مطلق...
خاک (محمد آل حبیب)
کجائید ای شهیدان خدائی
آیه‏های عشق...
تکلیف الهی
کبوترانه
پیام دل
خبرنگار فارس (حامدطالبی)
حریم یاس
سخنان مهجور حضرت روح الله
کجایید ای شهیدان خدایی
فدایی سید علی
جامعه سیاسی
هیئت مجازی علی جان
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد
راز و نیاز با خدا
یک استکان چائی داغ
پایگاه وبلاگ نویسان ارزشی
مهر و وفا (محمد حیدری)
صور اسرافیل
بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم ...
حامی
از الف (بچه بسیجی)
جاکفشی (یک بچه بسیجی هیئتی)
رفیق گام آخر (تلخند سیاسی)
بالی برای پرواز (محمد حیدری-2)
احمدی نژاد FANS
یوسف
متیوپات...یک... دانشجو
شهسوار دل
وبلاگ بسیج basij
بوریا
جلوه گاه دنیای آبی

اطلاع رسانی

به گوگل ریدرتان اضافه کنید

تبلیغات هیئت مجازی علی جان

طرح هجرت از بلاگفا

آگهی صلواتی می‌پذیریم

نسخه گام آخر در ورد پرس

          437001بازدید
^بالا^